FinExpert.e15.cz

Zuno skončí, jakou nabídku má „Raiffka“ pro stávající klienty banky?


Bob  |  04. 01. 2017 22:39

Mně neposlali žádnou nabídku, ale pouze oznámení, že ruší své služby, a proto mi posílají výpověď rámcové smlouvy.

 | 
Werner  |  05. 01. 2017 08:30

Včas jsem to zrušil. Vedení účtu zdarma stejně dlouho nebude. S RB a ostatními rakouskými bankami nechci mít nic společného.

 | 
Nespokojený klient  |  24. 01. 2017 10:53

Za mě samé mínusy! i) Pozvali mě do RB, ale ta ženská, s kterou jsem měl domluvenou schůzku, už byla dávno doma. ii) žádná nabídka, pouze možnost otevření nového účtu (to mám účet PLUS s příchozí výplatou, kreditku, kontokorent, vše aktivně využívám) iii) náhradní ženská ani nevěděla co jejich účet SMART nabízí iv) když jsem chtěl účet zrušit tam mě poslala do ZUNO, přitom v telefonátu od ZUNO mě poslali na pobočku RB

Takže NEBRAT!

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená