Internetovou Zuno bank, respektive její klienty převezme nejpozději v půli letošního roku mateřská Raiffeisen Bank International. U tuzemské pobočky „Raiffky“ jsme se proto zeptali, na jakou nabídku se mohou zákazníci Zuna těšit? Ústy tiskové mluvčí Petry Kopecké jsme se dozvěděli, že převod právě probíhá a klienti Zuna aktuálně dostávají informace o možnosti využití nabídky Raiffeisenbank. Nabídek je ale vícero, liší se v závislosti na tom, jak intenzivně v minulosti klienti využívali služeb Zuna.

Nabídka pro klienty Zuna může vypadat nějak takto (obr.: superforum.cz)
Převod se samozřejmě nevyhne větší či menší změně v čísle účtu:
„Pokud je to možné, snažíme se zachovat i původní číslo účtu před lomítkem. Nicméně z technických důvodů se koncovka bohužel vždy změní na 5500, takže klient si posléze musí ohlídat, kam je třeba změnu nahlásit (zaměstnavatel, úřady apod.),“ dodává tisková mluvčí.
O nabídkách mateřské „Raiffky“ diskutují i naši čtenáři, kteří mají účet u Zuna. Nyní to vypadá, že nabídku dostávají méně aktivní klienti, a to eKonto Smart na půl roku bez poplatku za vedení. Výhodnější podmínky pak pravděpodobně získají ti, kteří mají u Zuna nějaký úvěr, kreditní kartu nebo využívají Účet Plus.
Sázka na boom internetových bank se v tomto případě nevyplatila.
Proces ukončování klientských smluv prý probíhá ve vlnách i v závislosti na tom, kdy a jestli vůbec se klient rozhodne využít nabídky Raiffeisenbank. Pokud ne, čas na změnu banky je do poloviny roku 2017, kdy Zuno své působení na trhu definitivně ukončí.