Cena veřejnosti soutěže Zlatá koruna je anketou, do které sami uživatelé nominují své oblíbené finanční produkty dostupné na českém trhu, a to prostřednictvím internetu na http://www.zlatakoruna.info/hlasuj_nominace.php.
„Podle čísel, která máme k dispozici, se do nominačního hlasování proti loňsku zapojil již dvojnásobný počet účastníků a o plnou stovku se letos zvýšil počet nominovaných produktů. Dokazuje to, že oblibě u zákazníků se, kromě těch osvědčených, těší i nové produkty přicházející na trh, což je pro finanční společnosti, které jimi dokáží oslovit a zaujmout klienty, dobrou vizitkou,“ říká ředitel soutěže Pavel Doležal.
Za tři měsíce od vyhlášení nominačního hlasování 6. ročníku soutěžebylo již odevzdáno 13 856 platných hlasů pro 423 různých produktů. V minulém ročníku hlasovalo celkem 20 688 účastníků pro 314 různých produktů.
K 29.2.2008 bylo průběžné pořadí na prvních dvanácti místech následující (produkty jsou seřazeny abecedně):
- Aviva Easy Life Aviva životní pojišťovna, a.s.
- ČSOB Elektronické bankovnictví Československá obchodní banka, a. s.
- eMAX - spořící účet mBank - BRE Bank SA organizační složka podniku
- konto Genius Active GE Money Bank, a.s.
- Max Internetbanking PS Poštovní spořitelna
- MAZLÍČEK - pojištění pro psy Česká pojišťovna a.s.
- mKonto - osobní účet mBank - BRE Bank SA organizační složka podniku
- Mojebanka (Internetové bankovnictví) Komerční banka, a.s.
- Penzijní připojištění AXA AXA penzijní fond a.s.
- Program Student+ Česká spořitelna, a.s.
- SERVIS 24 Česká spořitelna, a.s.
- Spořicí účet ING Konto ING Bank N.V., organizační složka
Hlasování v Ceně veřejnosti probíhá dvoukolově. V prvním, nominačním kole, které bude ukončeno 31. března 2008, se hlasuje prostřednictvím internetu na http://www.zlatakoruna.info/hlasuj_nominace.php.
Dvanáct produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupí do finálového kola, které proběhne na internetu a navíc i prostřednictvím SMS zpráv. Finálové hlasování bude ukončeno 21. května 2008.
V nominačním kole se hlasuje o všech produktech, které jsou umístěné na internetových stránkách Zlaté koruny. Veřejnost však může dát hlas také jakémukoliv dalšímu produktu, který na stránkách není uveden, a to tak, že jeho název napíše do hlasovacího formuláře.
Každý měsíc je z hlasujících vylosován výherce zahraniční dovolené s cestovní kanceláří FISCHER, tři další výherci získají členství ve World Class Health Academy.