FinExpert.e15.cz

Zbraň proti nepoctivým prodejcům


johny  |  11. 03. 2008 20:01

Pokud je to založeno na dobrovolné účasti obou stran, tak se na to nepoctivý prodejce stejně vykašle a bude čekat, až se s ním zákazník začne soudit. Což 98 % zákazníků neudělá, protože mají strach a hlavně neví na co mají při reklamaci právo. Viz. moje reklamace v Globusu, zboží za 69 kč, čitelná kopie paragonu. "Jé vy máte ale kopii, originál nemáte?". Ne nemám, mám tuto čitelnou kopii. "Heleno, můžu vrátit pánovi peníze, když nemá originál účtenky ? " "Hm, tak to nepůjde, musíte mít originál dokladu" Je na té kopii něco nečitelného? "Musíte mít originál" Proč musím mít originál? "Proto""Víte, oni lidi s těmi účtenkami čachrují....." Proč musím mít originál ? "No prostě musíte" Proč musím mít originál? Pak už to slečna nevydržela, někam zavolala, asi Ivetě, a pak reklamaci vzala, ale jen proto, že hodnota zboží je do 100 kč a pak už bych měl smůlu. Tak jsem se usmíval, kýval hlavou že rozumím a myslel si své....

 | 
Okr  |  11. 03. 2008 20:31

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená