FinExpert.e15.cz

Začínáme jíst zdravě, ikdyž je to drahé

Raději kvalitu než cenu. Tak lze charakterizovat stoupající trend při nakupování potravin.
Začínáme jíst zdravě, ikdyž je to drahé
Potvrdil to průzkum, který proběhl letos v květnu a červnu mezi dvěma tisíci zákazníků prodejen Albert a Hypernova.

Výzkum byl zaměřený hlavně na zájem o ovoce a zeleninu a proběhl mezi dvěma tisícovkami lidí, kteří se během třiceti dní dovolali na zákaznickou informační linku společnosti Ahold. „Ptali jsme se, jak často nakupují ovoce a zeleninu, zda jsou s nabídkou v našich prodejnách spokojeni či jak důležité je pro ně zdravé stravování,“ vysvětluje Petra Režná, která má zdravou výživu ve společnosti Ahold na starosti.

Ovoce a zeleninu pětkrát denně

Téměř dvě třetiny nakupujících zamíří podle svých slov do oddělení ovoce a zelenina dvakrát až třikrát týdně. Pětina lidí dokonce ještě častěji. Většina dotazovaných se také shodla, že v porovnání s dobou před deseti lety nakupují větší množství ovoce a zeleniny.

Jednou z aktivit Aholdu v oblasti zdravé výživy je také Zdravá Pětka, což je program, v němž se žáci záklaních škol dozvídají o přínosech zdravého stravování a významu ovoce a zeleniny v každodenním jídleníčku.

Klepněte pro větší obrázek

Zdravá výživa je v kurzu

Růst zájmu o zdravou výživu potvrdila při výzkumu většina respondentů. Sedmdesát procent z nich se shodlo, že při nákupech myslí na to, aby potraviny, které si dávají do nákupního vozíku, byly zdraví prospěšné. Mnoho lidí podle svých slov také aktivně sleduje trendy v oblasti zdravé výživy.

Čerstvost před cenou

Výzkum dále prokázal, že s nabídkou zboží jsou lidé u Hypernov a Albertů spokojeni, přestože tyto řetězce nepatří zrovna mezi nejlevnější. Šíři sortimentu a kvalitu ovoce a zeleniny pochválilo 84 procent zákazníků. Pro celé dvě třetiny dotazovaných je kvalita jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru čerstvého zboží.

Bezplatnou zákaznickou linku 800 402 402 představil Ahold loni v říjnu. Týdně se na ni obrací zhruba 1 200 zákazníků, přičemž většina jejich dotazů se týká otevírací doby prodejen a sortimentu nabízeného zboží. Nově na ni mohou volat také všichni, kdo mají dotaz týkající se zdravé výživy. Na lince jsou k dispozici i odborníci, kteří zákazníkům poradí vše ohledně zdravého stravování.

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Ahold Czech Republic
Další článek


 

celkem 2 komentáře

Nejnovější komentáře

Re:???
sa
16. 7. 2006, 22:30
???
Aleš
12. 7. 2006, 00:22

Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  5

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více