Během velkorysé víkendové SMSkové akce uživatelé poslali více než 100 milionů zpráv. Operátor si navíc získal také pozornost médií, která zajímalo, kolik zpráv bylo během víkendu odesláno. Cíl je jasný – vrýt se u veřejnosti do podvědomí jako jednička trhu.
Počet zákazníků je přitom ukazatelem, který není tak důležitý jako tržby a zisk. Na významu nabývá až v kombinaci s údajem o průměrném měsíčním příjmu zákazníka. Ten má však T-Mobile za všech tří operátorů na českém trhu nejnižší.
Na poli finančních ukazatelů chce T-Mobile porazit Eurotel do roku 2007. Zatím má k tomuto kroku celkem slušně našlápnuto – rostou mu tržby i čistý zisk. Zatímco v pololetí loňského roku činil jeho ukazatel EBITDA (zisk před zdaněním, úroky, odpisy a amortizací) 5,7, letos už to bylo 6,5 miliardy korun. Naproti tomu Eurotel si meziročně o půl miliardy pohoršil (snížil se ze 7,2 na 6,7 miliardy).
Otázkou zůstává, jak tažení T-Mobilu ovlivní jistě se rodící ‚španělská’ strategie Eurotelu a ‚britský’ plán Oskar Mobilu.

Souboj operátorů: T-Mobile dotahuje