S téměř 1,3 milionem reálných uživatelů za měsíc se bankovní portál ČSOB řadí po boku oblíbených českých webů z oblasti financí a bankovnictví. Banka spustila inovované stránky na začátku letošního roku a jejich návštěvnost stoupla ve srovnání s původní verzí skoro o 50 %. Doba jedné návštěvy navíc dlouhodobě neklesá pod
4 minuty a to je další parametr, který ve srovnání s měřenými médii řadí portál ČSOB ke špičce českého internetu.
Nové internetové stránky byly spuštěny na začátku letošního roku. Portál je nově optimalizován pro rozlišení monitoru 1024x768 pixelů a je pro větší přehlednost členěn do tří základných, barevně odlišených sekcí. Oranžová (Lidé) slouží pro potřeby běžných klientů, fyzických osob, zelená (Firmy) pro podnikatele a právnické osoby. Obě tyto sekce obsahují strukturované produktové informace. V tmavě modré sekci (ČSOB) pak návštěvníci naleznou všeobecné informace pro klienty, jako např. detaily ke kurzům a úrokům, sazebníky, časté dotazy obchodní podmínky apod.