FinExpert.e15.cz

Výsledky soutěže o Nejlepší finanční reklamu

Nejoblíbenější finanční reklamou je podle hlasování veřejnosti spot GE Money Bank „Expres půjčka“, který jednoznačně zvítězil v tvrdé konkurenci téměř třicítky dalších reklamních spotů. Naopak odbornou porotu nejvíce zaujal spot České pojišťovny, propagující její klientský servis. Čtvrtému ročníku ankety Nejlepší finanční reklama roku 2005 pořádanou finančním serverem Měšec.cz tak dominovala reklama na  snadný přístup k úvěru a vysokou kvalitu služeb.

Hlasování ve čtvrtém ročníku ankety Nejlepší finanční reklama 2005 probíhalo během celého měsíce února na stránkách finančního serveru Měšec.cz. Čtenáři mohli hlasovat buď prostřednictvím internetového formuláře na stránkách ankety (http://reklamy.mesec.cz/) nebo pomocí SMS zpráv.

GE Money Bank dominovala hlasování veřejnosti o nejlepší finanční reklamu vůbec poprvé. Za sebou zanechala jak Českou pojišťovnu, kterou odborná porota vyzdvihla na první místo, tak loňského vítěze Českou spořitelnu.

Ani Česká pojišťovna v předchozích ročnících na zlatou medaili nedosáhla, i když na stupně vítězů už vystoupila několikrát. Na stupeň nejvyšší se jí podařilo dosáhnout až letos. Hned za ni odborná porota zařadila reklamu České spořitelny a třetí místo obsadil spot GE Money Bank. Jak je vidět, porota i čtenáři se na medailových pozicích shodli.

Pod vítězným spotem GE Money Bank je autorsky podepsán Martin Charvát z reklamní agentury MARK/BBDO, a.s. a produkční skupina Stillking Films. Příběh, který klientům banky předkládá paralelu jednoduchosti vyřízení úvěru a nákupu v supermarketu, si získal své fanoušky zajímavým nápadem a příjemným zpracováním. Podle porotců jde dokonce až o „umělecké dílo“, které vám nenásilně podstrčí „představu nakupování větších peněz za menší peníze“.

Spot České pojišťovny vytvořila v roce 2004 společnost Mather Communications s.r.o. Režie se ujal Milan Šteindler na základě scénáře autorů Tomáše Belka a Tomáše Mrkvičky. Porotcům se reklama zdála „vtipná, jednoduchá a originální“, ale nechyběl ani postřeh, že „reklama má navíc ještě českou duši“, neboť „vychází z ´národního´ poměru k pracovním povinnostem“.

„V loňském roce se odborná porota a veřejnost shodly na celkovém vítězi, letos na obsazení prvních tří míst, byť v odlišném pořadí. Zdá se tedy, že se kvalitní reklama dokáže v tvrdé konkurenci prosadit a daří se jí oslovit jak široké publikum, tak odborníky. Přičemž předpokladem úspěchu je reklama stručná, vtipná a zároveň inteligentní,“  komentuje výsledek ankety Petr Zámečník, šéfredaktor finančního serveru Měšec.cz.

Odborná porota byla složena z řady osobností ekonomického a mediálního prostředí. Hodnocení jednotlivých porotců najdete na stránkách ankety. Svůj spot mohla do ankety nominovat libovolná finanční instituce, která v loňském roce nasadila svou reklamu v některé z českých televizí. Přehled spotů byl připraven ve spolupráci se společností TNS A-Connect.

Z hlasujících čtenářů bylo vylosováno 15 výherců hodnotných cen, které věnovali partneři soutěže. Výherci získali například DVD přehrávač, předplatné odborných časopisů nebo reklamní předměty pořádajícího serveru. Mezi partnery ankety patří internetový obchod Obchodní dům.cz, týdeník Strategie, server o digitálním vysílání DigiZone.cz, měsíčníky Osobní finance a Marketing magazine a společnost TNS A-Connect, která se zabývá nezávislým monitoringem reklamních aktivit v médiích.

Nejlepší finanční reklamy roku 2005

Pořadí Hlasování veřejnosti Odborná porota
1. GE Money Bank Česká pojišťovna
2. Česká pojišťovna Česká spořitelna
3. Česká spořitelna GE Money Bank
4. eBanka Raiffeisenbank
5. Aegon Pojišťovna Komerční banka

Podrobné informace najdete zde.

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  5

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více