Článek zapomněl zmínit, že se banka bude chtít sichrovat a Vy budte muset doložit své příjmy. A je jedno, jak dlouho u ní jste zaveden. Před 3 měsíci jsem si na pobočce požádal o drobnou změnu dlouhodobě aktivovaného KTK ve výši 10.000,- Kč/měsíc, který jsem za pět let nikdy nevyužil a platil za něj pravidelný roční poplatek. Do banky mi chodí, mimo jiné, po celou dobu pravidelný příjem, který výrazně převyšuje uvedenou částku. I přes vše uvedené po mě chtěli doložit dańové přiznání, což jsem důrazně odmítl a podal si stížnost na nesmyslný postup. Po měsíci mi přišla omluva, že to ještě není vyřízeno a další dva týdny se opět nic neděje. Doposud jsem byl s FIO bankou velmi spokojen, ale jejich přístup v tomto případě je naprosto neprofesionální a ostudný.