Energetické společnosti se předhánějí v získávání zákazníků na svou stranu. Co nám mohou aktuálně nabídnout? Připravily si pro nás nějaké zajímavé bonusy? Na to jsme se zeptali největších energetických společností a některé z nich nám odpověděly.
Bohemia Energy
Bohemia Energy nabízí svým novým klientům bonusovou kartu, s níž získáte bonusy a slevy na služby a zboží v partnerské síti obchodů v České republice. Dalším bonusem Bohemia Energy pro nové zákazníky je, že s podpisem smlouvy dostanou sadu úsporných LED žárovek.
Zájem o změnu dodavatele u českých domácností klesá.
ČEZ
Tato společnost může svým zákazníkům nabízí produkt ČEZ FIX, se kterým je silová elektřina snížena o 20 %.
ČEZ také nabízí služby mobilního operátora Mobil od ČEZ – odebírá-li zákazník i elektřinu či plyn od ČEZ, tak má automaticky SMS v síti ČEZ zdarma, a to i pro svoje 3 rodinné příslušníky či přátele, kteří mají též Mobil od ČEZ. Noví i stávající zákazníci Mobilu od ČEZ nyní mohou získat 25% slevu na hlasové balíčky „Volám občas“ a „Volám rád“, a to na dobu pěti měsíců od aktivace služby. Speciální akci si je možné zřídit v průběhu celého září.
Centropol Energy
I Centropol nabízí bonus pro nové zákazníky. Když zákazník přejde k Centropolu od jiného dodavatele, získá věrnostní kartu s programem Sphere card. S kartou lze uplatňovat slevy 5 až 30 % na 10 tisících obchodních míst.
Zákazníci se mohou stát členy věrnostního programu Rodina Centropol s asistenční službou pro domácnost (opravy havárií doma, zdravotnické rady na telefonu, doprava z nemocnice, dovoz léků), akčními slevami do lékárny (v průměru 25%), slevami v rámci cestování (hrady, turistické cíle, zábava, …). Normálně za 20 Kč/měsíc, pro ty, co mají dvě smlouvy, zdarma. Každý nový člen programu dostává jednorázovou slevu na nákup v e-shopu 200 Kč.