Přestože celkově zaznamenal trh stavebního spoření pokles zájmu o nové smlouvy, Modrá pyramida dokázala tento zájem zvýšit a stala se z tohoto pohledu dvojkou na trhu a posílila svůj tržní podíl o 5,7 % na celkových 21,2 % (dle počtu nově uzavřených obchodů). Tento nárůst zájmu o stavební spoření u Modré pyramidy svědčí o tom, že lidé stále vyhledávají produkty, které jim poskytnou především vysokou míru bezpečí, optimální zhodnocení úspor a možnost čerpání výhodného úvěru na bydlení. Významnou roli zde sehrála také stále se zvyšující kvalita služeb rodinných finančních poradců Modré pyramidy a rozšíření nabídky o dva nové produkty – Prodloužení PLUS, určené pro stávající klienty a Spoření EFEKT pro nové i stávající klienty.
Přestože v úvěrové oblasti zaznamenala Modrá pyramida mírný pokles, tržní podíl udržela. V roce 2009 poskytla 15 986 úvěrů v objemu 10,4 mld. Kč, což znamenalo pokles o 9,4 %, přičemž celkově klesl objem úvěrů poskytnutých všemi stavebními spořitelnami o 11% (dle údajů zveřejněných ČTK).