Od 25. června 2007 rozšířila Volksbank CZ svoje služby přímého bankovnictví i o přístup přes telefon, služba se nazývá Phone banking. Telefonní bankovnictví je možné sjednat samostatně k běžnému účtu za měsíční poplatek 39 korun. Od srpna 2007 ho bude Volksbank nabízet klientům zdarma v rámci balíčků jako alternativu k internetovému bankovnictví.
Pomocí telefonního bankovnictví Volksbank můžete získat informace o pohybech a zůstatku na svém účtu, zadávat platební příkazy a zahraniční platby, informovat se o platební kartě, jejím limitu a platnosti, či o poskytnutých úvěrech. Může také založit, změnit nebo zrušit trvalý příkaz či termínovaný vklad. Přes Phone banking se dostanete k informacím o produktech a službách Volksbank nebo můžete sledovat aktuální kurzový lístek.
Služba je dostupná 24 hodin denně prostřednictvím běžného či mobilního telefonu. Na bezplatné lince 800 133 444 můžete provádět bankovní operace s pomocí telefonního bankéře v pracovních dnech od 8 do 19 hodin, poté je k dispozici jen automat s hlasovým stromem.
Autentizace pro aktivní ovládání účtu (zadávání transakcí) probíhá pomocí ID a PIN tónovou volbou přímo na telefonním přístroji. Každá transakce je certifikována prostřednictvím jednorázového transakčního hesla TAN.