„Změna loga skupiny Volksbank, která má v bankovním sektoru postavení silného a mezinárodně významného hráče, souvisí s jejím dynamickým a úspěšným rozvojem,“ uvádí Petr Žibřid, ředitel Marketing & Communication Volksbank CZ, a dodává: „Změna zároveň odráží současné trendy a požadavky na design loga – moderní, čisté a svěží.“
Nejedná se o razantní změnu, nadále zůstává zachována tvarová typologie a základní barevnost značky Volksbank. Nové logo bude průběžně začleněno do všech používaných materiálů, redesign prodejních míst bude probíhat postupně a celá "proměna" bude dokončena do konce roku 2008.
Změna loga (v souvislosti s ním i písma a firemní grafiky) nebude ve Volksbank CZ ale natolik markantní jako například na Slovensku, kde přináší zásadní změnu pro sesterskou Ľudovou banku, která byla přejmenována na Volksbank Slovensko.
Původní logo Volksbank
Nové logo Volksbank
