Společnost EMEA Telecom spustila 27. srpna 2003 službu Ahoj, která si klade za cíl umožnit levné a spolehlivé telefonní spojení pro každého, kdo využívá linku dominantního telefonního operátora kdekoli na území ČR.
Pro zákazníka se po přechodu na službu Ahoj nic nemění: zůstává mu linka, číslo i telefon, nemusí vytáčet žádná předčíslí ani instalovat speciální zařízení. Zákazník neplatí paušální poplatek ani nemusí měsíčně provolat žádnou minimální částku. Navíc dostane zdarma každý měsíc podrobný výpis svých hovorů. Nadále však zůstává i zákazníkem dominantního operátora, kterému platí paušální poplatky (může si však u něj zvolit takový paušál, který je nízký a neobsahuje žádné „minuty zdarma“). Pro objednání služby Ahoj stačí navštívit internetovou stránku www.ahoj.cz nebo bezplatně zavolat na číslo 800 800 888.
Službu Ahoj poskytuje EMEA Telecom, telefonní operátor se sídlem v Hulíně na střední Moravě. „Abyste poskytovali kvalitní a levné telefonní služby, nemusíte sedět ve velké prosklené budově s výhledem na Hradčany,“ říká Oleg Vojtíšek, výkonný ředitel společnosti EMEA Telecom a dodává: „Umístěním centrály na Moravě jsme nejen drasticky snížili provozní náklady, ale zformovali jsme tým motivovaných odborníků, kteří našli uplatnění i bez přestěhování do Prahy.“
Díky sníženým nákladům může služba Ahoj nabídnout nízké ceny: například volání do okolních zemí a do USA za 2,90 Kč/min, meziměstské volání za 1,80 Kč/min a volání na mobil už za 4,10 Kč/min. Tyto ceny jsou v některých případech až o 48 % levnější než ceny dominantního operátora a jsou také výrazně nižší než ceny ostatních alternativních operátorů.
Snahou EMEA Telecom je poskytovat jednoduché, kvalitní, dostupné a co možná nejlevnější telefonní a internetové služby.
Zdroj: TZ EMEA Telecom