FinExpert.e15.cz

VISA: Drobné radosti v životě jsou dar

VISA startuje reklamní kampaň "Milujte každý den".

Společnost Visa Europe oznámila přechod kampaně „Milujte každý den“ do druhé fáze. Vzhledem k velkému úspěchu kampaně v loňském roce pokračuje Visa Europe v rozvíjení hlavní myšlenky „drobné radosti v životě jsou dar“.

Kampaň byla spuštěna v 19 evropských zemích a jejím cílem je podpořit používání karet Visa všude tam, kde zákazníci běžně platí hotovostí nebo šeky. Jejím úkolem tak není podporovat lidi v tom, aby utráceli více, ale spíše zdůraznit, že karty Visa jsou pohodlnější, bezpečnější a rychlejší volbou než ostatní formy placení.

Kampaň je podpořena také spotřebitelskou soutěží „Plaťte kartou Visa každý den a vyhrajte dovolenou snů“, která je zaměřena na motivaci držitelů karet k platbám v obchodech a na zvýšení povědomí zákazníků i obchodníků o výhodách elektronických plateb. Soutěž probíhá od 1. dubna do 30. června 2007. Každý, kdo v soutěžním období použije svoji platební kartu Visa/Visa Electron k platbám za nákupy či služby, může odpovědět prostřednictvím sms nebo na strankách www.soutezvisa.cz na soutěžní otázku „Kolik účastníků odpoví během soutěžního období na tuto otázku?“ a získat tak jednu z atraktivních cen. Hraje se o: 3x 150 000 Kč, 10x 15 000 Kč a navíc každý týden 20 nejrychlejších soutěžících vyhraje jeden z 260 batohů. 

Všechny prvky kampaně „Milujte každý den“ mají jednotný hlavní motiv (dárkové balení) – od obalů, brandingu, televizních spotů, billboardů, tiskové, rozhlasové a internetové reklamy až po panely v obchodech. 

Joe Clift, Vice President and Head of Brand Management, Visa Europe, prohlásil: „Integrovaný přístup k reklamě a inzerci poskytne našim členským bankám po celé Evropě možnost z kampaně profitovat. Jsme přední karetní platební systém v Evropě a je pro nás čím dál důležitější abychom svým členským bankám umožnili se na kampani aktivně podílet.“

„Jsme přesvědčeni, že tato kampaň dodává značce Visa silnou identitu a náležitě odráží naše postavení coby předního světového platebního systému. Rovněž zákazníkům zdůrazňuje výhody našich řešení oproti hotovosti a šekům.“

Autorem kampaně je reklamní agentura Saatchi & Saatchi, komunikaci zajišťuje agentura
Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants. Mediální strategii vytváří MediaEdge CIA.

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená