Union banka v novém obchodním modelu počítá s konkurenčním bojem prostřednictvím poplatků. Nepředpokládá tak podobně jako jiné banky zdražení určitých služeb, naopak lze zřejmě očekávat jejich zlevnění. "Půjdeme odlišnou cestou než konkurence," řekl dnes novinářům člen představenstva banky Roman Truhlář.
Změny v sazebníku banky by měly podle něj nastat ještě v první polovině letošního roku. Nechtěl přitom specifikovat, o jaké konkrétní poplatky půjde. Většina domácích bank zdražuje především hotovostní operace na přepážkách, hlavně výběry hotovosti. Banky tak chtějí klienty přimět k využívání internetu a telefonu při komunikaci s bankou.
Union banka chce naopak především využít rozsáhlé pobočkové sítě. "Nechceme klienty z poboček vyhánět," uvedl Truhlář. Kromě drobných klientů se chce zaměřit rovněž na malé a střední firmy. Novou strategii bude doprovázet i změna image, připravované produkty bude doprovázet nová černo-červená barevná kombinace. Změnu loga však zatím banka neplánuje.
(Zdroj: financninoviny.cz)