FinExpert.e15.cz

Udržet zákazníka stojí mnoho úsilí, které se vyplatí


Tomas  |  26. 09. 2006 11:01

Rád bych k článku dodat, že je u velké části výrobků pod privátní značkou obrovský rozdíl mezi kvalitou v ČR a v západní Evropě. Zatímco u nás jde u 90% privátních značek pouze o cenu a kvalita tam není většinou žádná, v západní Evropě jsou PZ opravdu alternativa ke značkovým výrobkům. Jak kvalitativně, tak cenově. Aktuálně je to např. vidět u pracích prášků, viz článek v aktuálním časopisu Týden. Českému zákazníkovi bude ovšem dlouho dlouho trvat, než zjistí, že to "levné" může být ve skutečnosti o dost dražší než kvalitní výrobek zavedeného výrobce, nejlépe regionálního.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená