UniCredit Bank spustila virtuální pobočku na sociální síti Facebook již v loňském roce. Letos jde ještě dál. Pobočka umožňuje rychlý přístup k bankovním službám a navíc díky bankovnímu e-shopu i v reálném čase. Pobočka nikdy nezavírá a nabízí své služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Slouží jako informační centrum o klíčových produktech banky.
Na českém trhu je aktuálně dostupných 12 typů smartphonů uzpůsobených pro zabezpečené platby přes NFC.
Facebooková pobočka je nově více personalizovaná. Při vstupu návštěvníka rozpozná jeho jméno a osloví jej. V nejbližších týdnech nabídne i možnost upravit její vzhled. Banka navíc plánuje další rozšíření aplikace. Do budoucna se bude přihlížet také k obsahu, který publikujete na sociální síti, nebo který se vám líbí. Pokud například sdílíte hodně fotografií z cest nebo se zajímáte o bydlení, pravděpodobně vám bankéřka brzy nabídne cestovní pojištění či hypoteční úvěry.