Hlavními důvody, které vedou k zájmu o sjednání cestovního pojištění na internetu jsou rychlost a pohodlí, s jakou je možné pojištění získat. On-line prodej řeší jeden z problémů internetové veřejnosti, jímž je nedostatek času, a navíc klientům přináší uživatelský komfort. Potvrzuje to průzkum zaměřený na prodej cestovního pojištění, který pro ČSOB Pojišťovnu připravila agentura MR.THINK.
Rychlost a pohodlí jsou pro internetové klienty dokonce důležitější než cena pojištění. Ukázalo se, že až 80 % uživatelů internetu jezdí do zahraničí v průměru 2-3krát ročně. Zájem o on-line uzavření cestovního pojištění deklarovalo téměř 70 % z dotázaných.
U ČSOB pojišťovny je cestovní pojištění sjednané on-line o desetinu levnější než pojištění uzavřené přímo na přepážce, podle výsledků uvedeného průzkumu je však tento benefit pro internetové klienty méně podstatný než flexibilita, kterou jim naše internetová služba nabízí.
Dominujícím způsobem uzavření cestovního pojištění také u ČSOB Pojišťovny nicméně zůstává osobní návštěva pobočky.
Zdroj: ČSOB Pojišťovna