Odborný časopis Marketing & Media informoval o nové obchodní koncepci Tesco Stores ČR. Provozovatel obchodních domů a hypermarketů Tesco hodlá maximálně rozšířit levného zboží a stát se širokosortimentním diskontním řetězcem.
Tato koncepce by měla Tescu pomoci k dalšímu prosazení značky na českém trhu. Nabídka má být stále více zaměřena na zákazníky upřednostňující nízké ceny a široký sortiment zboží. Tesco hodlá i nadále nabízet široký sortiment výrobků a služeb, které si zákazníci žádají, navíc však rozšíří nabídku výrobků za nízké ceny.
Nová obchodní strategie byla oznámena na konferenci, kterou Tesco Stores ČR pořádala pro své dodavatele ve středu 9. března. Konference zaměřené na category management se zúčastnilo přes 70 největších dodavatelů obchodní sítě Tesco.
Společnost Tesco Stores ČR vstoupila na český trh v roce 1996 a v současné době provozuje v České republice šest obchodních domů a devatenáct hypermarketů.
Zdroj: mam.cz
Náš pravidelný cenový přehled: Hypermarkety, kde je nejlevněji?