Telefonovat “odkudkoliv jako z vlastní linky” mohou od února 2003 ti zákazníci, kteří si objednají Telekonto. Nová služba umožní volat z jakékoliv telefonní stanice Českého Telecomu (včetně telefonních automatů) s tím, že provolaná částka bude hrazena z jejich vlastního telefonního účtu. Zřízení služby stojí 230 korun.
K hlavním výhodám Telekonta patří fakt, že pro uskutečnění hovoru není třeba mít k dispozici peníze v hotovosti. Za hovor prostřednictvím této služby zákazník neplatí hned, uhradí jej až v rámci pravidelného měsíčního vyúčtování za telekomunikační služby své vlastní domácí linky. Výše poplatku kopíruje hovorné cenového programu stanice majitele Teleokonta (HOME STANDARD, HOME MAXI, ISDN STANDARD, atd.). Služba rovněž umožňuje zvolit si měsíční limit provolaných minut, individuálně aktivovat a deaktivovat přístup k Telekontu, měnit PIN nebo nastavovat zkrácená čísla. Telefonovat lze s touto novou službou také ze zahraničí.
Telekonto si mohou zájemci objednávat prostřednictvím Telefonického centra služeb 800 123 456, internetové aplikace nebo v prodejnách sítí TELEPOINT a TELEPOINT PARTNER. Provoz služby je zdarma. Zákazník zaplatí pouze zřizovací poplatek ve výši 230 korun a poté hradí jen konkrétní hovory, případně minuty strávené na internetu.
Zřídit si ke své lince Telekonto má možnost každý uživatel telefonní stanice Českého Telecomu s cenovým programem, který tuto službu zahrnuje.
(Zdroj: tisková zpráva Českého Telecomu)