Datové schránky fungují téměř tři roky a mnoho uživatelů je stále vnímá jako nutné zlo. Datovou schránku musel začít využívat i Milan Rejholec, dnes šéf společnosti ADgency, která představuje službu „Datovka do mailu.“ Ve zkratce jde o službu, která každému registrovanému subjektu doručí obsah datové schránky mailem na jednu až dvě mailové adresy, takže zprávy můžete pohodlně prohlížet na PC, smartphonu či tabletu. To vše prý s ohledem na bezpečnost celého řešení.

Nová služba vám usnadní život s datovou schránkou
Služba však není zadarmo, měsíční vás vyjde na 100 Kč. Díky Datovce do mailu se ale zbavíte složitého přihlašování či pravidelného generování nových hesel. Provozovatel slibuje nepřetržitou dostupnost svého zlepšováku, spolehlivé doručování a vypichuje, že služba funguje, aniž byste museli instalovat další software. Podrobnosti o službě najdete na webu datovkadomailu.cz.