FinExpert.e15.cz

Srovnání: eBanka versus Servis 24


paveL  |  06. 01. 2004 09:01

není to trochu schizofrenie...eBanka má lepší ovládání ale tak trochu těžké finanční problémy - brutální ztráty na malou banku...tak kde jsou peníze více v bezpečí, že?

 | 
tomulinek  |  06. 01. 2004 09:59


 no, ale mět účet u Spořky, to je jako být spokojeným zákazníkem Telecomu

btw: údajná "ztráta" eBanky zase tak nevypovídá o tom, jak to půjde dál + neznám z řad přátel klienta eBanky, který by od ní odešel pro nespokojenost (navíc, zpráva účtu po inetu je prostě neodolatelná)
postamble();

 | 
Milos  |  06. 01. 2004 21:35

Tak tady jednoho máš.
Už jsem se rozhodl a já i má přítelkyně u nich končíme. Co Expandii převzala ČP jde eBanka do kytek. Jediné co jim zůstalo je opravdu povedený portál, ale jinak absolutní nezájem o klienta. Psal jsem i jejich tiskovému mluvčímu který zde nedávno odpovídal takovým způsobem jako naši politici. Buď odpovídal na jiné otázky a nebo na že chyba je v klientovi. A můj přímý e-Mail se ani neobtěžoval reagovat.
Bye, bye eBanko.

 | 
Alfons  |  07. 01. 2004 07:42

Na muj dotaz ohledne nechozeni certifikacnich kodu na muj mobil taky neodpovedel. A podle reakci rozhodne nejsem sam s timto problemem. Pokud by ale tohle bylo vyreseno, tak bych byl docela spokojen... Zatim...

 | 
aa  |  15. 01. 2004 18:41

Nejste sam. Posilani klicu na mobil je uplne nepouzitelne. Klic (nutny pro prihlaseni i pro kazdou operaci) mi prijde vzdy se zpozdenim 15 minut az dve hodiny! To je dost k nicemu, z eBanky na muj mail nikdo nereagoval. Podle me o tom dobre vedi, ale nemaji prachy na to aby to resili tak delaji mrtveho brouka.

Jinak pri pouzivani osobniho klice (kalkulacky) vse funguje bezvadne, to si nemuzu stezovat.

 | 
Tomáš Marný  |  07. 01. 2004 11:00

Tak já jsem druhý. Banka, která nejdřív zvedne poplatky na hrůznou úroveň a vyjebe s dlouhodobými klienty, aby vzápětí, po jejich odlivu, lákala nové klienty na "vedení účtu bez poplatku" (přičemž, samozřejmě z vrozené skromnosti, zapomíná dodat, že její poplatky za pohyby jsou nejméně 2x větší než u ostatních bank) pro mne rozhodně není důvěryhodnou institucí.

 | 
x  |  07. 01. 2004 11:13

Aha, tak nejsem sam. Na to ze mi tam chodi vejplata s minimalnimi pohyby platim na muj vkus nekrestansky prachy. Taky starej zakaznik. Asi budu jinde novym zakaznikem.

 | 
MM  |  09. 01. 2004 15:39

no to musis na ucet davat mesicne aspon 15 000 mesicne pak to mas zadara

 | 
cc  |  10. 01. 2004 14:21

Jo získáš závratných 45,- Kč, všechno ostatní ale platíš (a bůhví, jestli ne dráž).

 | 
Marek  |  14. 01. 2004 15:19

Za vedenie uctu neplatis 45 KC, ale 19 KC. A tych 19 KC ti odpustia, pokial ti na ucet kazdy mesiac pribudne aspon 15.000 KC. Inak vsetky poplatky su naprosto rovnake, ci za vedenie uctu platis, alebo nie.

No a tych 45 KC je za elektr. bankovnictvo. Je to tak rozdelene, takze pokial elektronicke bankovnictvo nechces, nemusis ho platit a mas vedenie uctu zdarma. No ale preco by si clovek zakladal ucet v eBanke, keby nie prave kvoli elektr. bankovnictvu, ze ?

Ja mam u nich ucet uz 2 a pol roku a som spokojny, problemy som zatial nemal. Ja si viac vazim svoj usetreny cas a pohodlie ich elektr. bankovnictva ako tych par korun mesacne, co zaplatim naviac oproti niektorym bankam.

 | 
support  |  15. 01. 2004 00:23

každý byl jednou spokojený...a hle pak s ním vyjebali a bylo vše jinak...

http://ebanka.blogspot.com

 | 
xx  |  13. 06. 2005 17:30

http://blog.zarohem.cz/clanek.asp?cislo=67

 | 
Vlada  |  08. 01. 2004 13:41

Taky me eBanka vyhnala. Mel jsem dlouho Alfu s velkym zustatkem na uctu a tedy jeho vedeni bylo "bez poplatku". Ale pak zavedli poplatek 160Kc mesicne. Tak jsem od nich odesel a uz se tam nikdy nevratim.

 | 
Petr Maizner  |  09. 01. 2004 09:59

tak ja vas mohu upozornit ze jsme coby klient neBanky odesel velmi nespokojen. Problemy uz byly nekolikrate popisovane a jeji chovani vskutku neni hodne toho abych si do tkaove banky daval sve finance.
Ostatne ani jeji financni stav ve me nebudi velkou duveru.

 | 
Mareg  |  12. 01. 2004 09:56

Cca 4 roky jsem mel ucet u eBanky, protoze mi kdysi dali v ramci eCity uctu kartu zdarma a ucet zdarma vedli, takze jsem si tam obcas poslal penize a kartou bez obav plati s tim, ze o vice nez 10k,- prijit nemuzu, protoze to je max co jsem si tam posilal. Pred rokem jsem ale musel prejit na placeny ucet, coz se mi vzhledem k vysi poplatku moc nelibilo. No a kdyz mi pred vanoci CSOB nabidli kreditni kartu zdarma (i ta pitoma SMS se zpravou, ze s kartou nekdo platil je zdarma), tak jsem ucet u eBanky zrusil. Zvazoval jsem, ze bych si jej nechal jen tak pro strycka prihodu, ale jejich stupidni reklamy me presvedcili o tom, ze nenecham.
A poplatky za manzelcin ucet u CS (kdy tam, coby zena na materske, ma tri jeji pohyby a sest pohybu za poplatky) ve me vzbudily myslenku na to, ze zrusim i tento ucet. Nejde o tech par korun, ale hlavne o pricip, pri vedomi, ze vsechny banky u nas zakazniky drou naprosto neunosne.
Ted mi doslo, ze z nasich poplatku u CS se financuji bankovni sluzby rakusakum, nebot jak je verejnym tajemstvim VolksB preleva penize z CS do Rakouska, kde maji ucty bezpoplatku. Elektrarnu provozovat nemuzeme, ale nase penize jim nesmrdi Zrusim ten ucet i tam.

 | 
Jakub Lohniský  |  06. 01. 2004 14:52

Nemyslim si, ze by eBanka mela tezke financni problemy. Pokud financim rozumite, muzete si prostudovat zprávy o hospodaření, které naleznete na stránkách eBanky.

JL

 | 
paveL  |  07. 01. 2004 11:02

Někdy stačí i jednodušší pohled: stamilionové roční ztráty od r. 98'
Oni nepůjdou tak brzy do plusu. Neumějí to. Špatný fundament.

 | 
Redwasp  |  07. 01. 2004 14:37

hm a co je spatneho na ztrate? Pokud jeji valnou cast tvori investice, tak je to uplne v poradku a naopak to ukazuje ze je ta instituce zdrava, protoze nekdo je ochoten do ni investovat.

Kdyby se chystal nejaky tunel, tak prvni co na to poukazuje jsou vysoke uroky u terminaku... ne ztrata, na te si nikdo nic nevezme...

 | 
paveL  |  08. 01. 2004 09:26

Abyste se nedivil.

 | 
Tomáš Marný  |  08. 01. 2004 10:26

Zadávání trapných reklam do TV a rádia se říká "investice"? Rušení pracovišť pro styk se zákazníky(Praha-Průhonice) je taky "investice"? No comment .

 | 
Tomas Knaifl  |  08. 01. 2004 13:51

Mno ... eBanku uz nejaky ten rok mam, vzdy jsem byl spokojen.. a zatim jeste jsem.. ale to co eBanka predvedla v patek pred vanoci (19.12 tusim) me dost namichlo .... Vecer jsem se tam zastavil (Vaclavske namesti) pro novou plat. kartu .... a prvni co jsem videl ... fronta dole na "recepci" .. asi sedm nebo osm lidi ... vetsina z nich take chtela novou kartu ... oprotoi drivejsku , kdy novou kartu davali na spec. pracovisti na patre, tentokrat karty vydaval primo "recepcni", a to opravdu hlemyzdim tempem, protoze do toho mu tam furt nekdo volal atd ... takze po asi 45 minutach sem se na to vybodl a sel domu (a pro kartu zasel druhy den) ... je to prkotina, ale driv by se to stat nemohlo .... jeste stesti ze nejblisi navsteva bude opet za dlouho ...:/

 | 
support  |  15. 01. 2004 00:31

Ano to mi něco říká, rád využívám službu eBanky, která je ještě zdarma, možná do zítra   a sice vklad na cizí účet a najednou jsem zjistil, že na poště a ve spořitelně se čeká mnohem kratší dobu  Hups.

 | 
Filip  |  08. 01. 2004 21:25

Ak mas na mysli pracovisko v Spektru Pruhonice, tak mam dojem ze niekto v ebanke rychlo pochopil, ze Spektrum bude onedlho po smrti. To pracovisko musia ludia predsa uzivit. Ked tam pride v priemere 1,5 cloveka za den, verim ze navratnost 200 rokov je pre nich trochu nezaujimava. Ak niekto z vas v Spektre v poslednej dobe bol, da mi za pravdu, ze to nie je ziadne terno, chyba tam centralny supermarket, ktory by tych ludi pritiahol.

Klientom ebanky som uz takmer 5 rokov, a v zasade som s nimi este nemal negativnu skusenost. Co sa tyka poplatkov, ok, nic lacne to neni, ale rad zaplatim za sluzby, ktore su na urovni. Navyse mesacny pausal neplatim, a tych 50 Kc co im mesacne dam na poplatkoch podla mna nie je taka tragedia.

F.

 | 
xTom01  |  12. 01. 2004 11:29

Naprostý souhlas. Ještě když ve Spectru pracoviště bylo, tak jsem si říkal, jak se tam může uživit.
Za pět let, co jsem klientem eBanky jsem neměl jediný problém. A vždy jsem se mohl jen smát přátelům, kteří mají účty v jiných bankách.

 | 
Tomáš Marný  |  15. 01. 2004 13:36

Kdo se směje naposled... Mně osobně nepřipadá banka, která láká klienty stupidními reklamami za miliony na ušetření závratné částky 19,- Kč měsíčně, aby je vzápětí o tuto částku obrala směšnými čtyřmi pohybi na účtě, jako banky pro lidi, kteří umějí přemýšlet a počítat.

 | 
Frankie´s  |  15. 01. 2004 14:10

Pane boze, pane vy jste kokot. Nemuzu jinak, vase demagogie me dostala. Usetrite 64 resp. 94 Kc za mesic, coz dela za rok 768 a 1128 Kc (tady jsem o tom nasel clanek http://www.osobni-finance.cz/Platebnistyk/Ar.asp?ARI=753&CAI=2140). Ktera banka vam to nabidne? dobre neni to nic moc, ale aspon neco. A prosim vas, ostatni banky nevybiraji poplatky za transakce? Prosil bych redakci, jestli by neudelala nejake srovnani vedeni uctu v CZ bankach. Vim ze je to tezke a nikdy to nebude mit 100% vypovidaci hodnotu, ale aspon prioblizne pro kokoty jako je Tomas Marny. Mozna by se divili, ze eBanka neni nejdrazsi. K tem reklamam. Nerikam, ze jsou kdovijak super, ale jine banky nevyhazuji miliony za reklamu? Co treba debil Karel v podani CS? To je jiste genialni reklama za par korun. Vzpamatujte se! Kazdy ustav ma neco.

 | 
Miky  |  15. 01. 2004 15:21

kokot, debil - máte zajímavé výrazy pro diskusi. I když s něčím nesouhlasíte nebo vás to pobouří, tak si myslím, že to ještě není důvod někoho urážet.

Add Karel - nevím, mně se ta reklama vcelku líbí, rozhodně lepší 99% ostatních.

 

 | 
Tomáš Marný  |  16. 01. 2004 10:12

Pokud používáte výrazy jako "kokot" apod., měl byste se nejdřív podívat do zrcadla, jestli náhodou nemluvíte o sobě . V reklamě se mluví o "vedení účtu" , vedení účtu je dle ceníku na stránkách jeBanky za 19,- Kč měsíčně. Dále se v reklamě nemluví o tom, že vedení účtu je zdarma až od určitého měsíčního vkladu (ale co to je 15 kKč, to má dneska při průměrné mzdě 17 kKč hrubého nejméně 150% obyvatelstva, že?) a už vůbec ne o tom, že poplatek za pohyb na účtu je 8,10 Kč, zatímco u jiných bank většinou 2 až 4 Kč. A samozřejmě z vrozené skromnosti už jeBanka nemluví o tom, že poplatek za vedení účtu zrušila až poté, kdy jí utekla spousta starých klientů, které svým chováním naprosto znechutila.

P.S.: Nevěřte všemu, co na webu najdete. Třeba nejsem pán, ale 18letá atraktivní blondýna .

 | 
fotr  |  17. 01. 2004 23:16

http://www.ebanka.cz/of_cenikasazby.htm#of_ucet

zde je jasně vidět, že ušetříš 12*19 = 228 Kč/rok

když ovšem vezmu v úvahu poplatek 45 Kč (540 Kč/rok) za přímé bankovnictví, který zaplatit musíš - bez něj se v e-bance prakticky neobejdeš...

 

 | 
Sansom  |  20. 01. 2004 13:49

Proboha, videl jste nekdy Ebanku krome televize? Proc tu sirite takove bludy?

Na webu ebanky se kazdy muze jednim klikem dozvedet o podminkach vedeni uctu zdarma - mimojine to, ze zdarma je take u tohoto tarifu prime bankovnictvi...

 | 
VP  |  21. 01. 2004 07:29

Pro ty pomalejší: vedení účtu a všech forem přímého bankovnictví je při obratu (nikoli zůstatku) na 15.000 kč ZDARMA. - Příjde mi tam výplata - něco vyberu, mám pár trvaláků a účet mě stojí cca 50 kč měsíčně se vším všudy. Navíc mám 1 účet, jednu kartu, ale můžu si na něj ukládat 6 měn. Srovnejte tohle s konkurencí...

 | 
Tomáš Marný  |  22. 01. 2004 14:16

Jako jezeďák dostávám kus platu v naturáliích (v létě metrák pšenice, na podzim dva metráky brambor), jde to na ty účty ukládat taky? A jak je to s úrokama, nerad bych místo pšenice dostal třeba voves .

 | 
party poker bonus code  |  18. 05. 2005 15:02

Please check out some information about video poker software video poker software http://www.teriandersonandassoc.com/video-poker-software.html
go play poker go play poker http://www.teriandersonandassoc.com/go-play-poker.html
strip poker games strip poker games http://www.teriandersonandassoc.com/strip-poker-games.html
celebrity poker celebrity poker http://www.teriandersonandassoc.com/celebrity-poker.html
texas hold em online texas hold em online http://www.teriandersonandassoc.com/texas-hold-em-online.html
gambling poker gambling poker http://www.teriandersonandassoc.com/gambling-poker.html
world series of poker world series of poker http://www.teriandersonandassoc.com/world-series-of-poker.html
basic rules of poker basic rules of poker http://www.teriandersonandassoc.com/basic-rules-of-poker.html
omaha poker omaha poker http://www.teriandersonandassoc.com/omaha-poker.html
free poker game download free poker game download http://www.teriandersonandassoc.com/free-poker-game-download.html
rules for texas hold em rules for texas hold em http://www.teriandersonandassoc.com/rules-for-texas-hold-em.html
how to play texas hold em how to play texas hold em http://www.teriandersonandassoc.com/how-to-play-texas-hold-em.html
hold em poker hold em poker http://www.teriandersonandassoc.com/hold-em-poker.html
texas holdem online texas holdem online http://www.teriandersonandassoc.com/texas-holdem-online.html
longest poker game longest poker game http://www.teriandersonandassoc.com/longest-poker-game.html
free texas hold em poker games free texas hold em poker games http://www.teriandersonandassoc.com/free-texas-hold-em-poker-games.html
strategies for texas hold em strategies for texas hold em http://www.teriandersonandassoc.com/strategies-for-texas-hold-em.html
texas holdem odds texas holdem odds http://www.teriandersonandassoc.com/texas-holdem-odds.html
learn to play poker learn to play poker http://www.teriandersonandassoc.com/learn-to-play-poker.html
stud poker stud poker http://www.teriandersonandassoc.com/stud-poker.html
free poker tournaments free poker tournaments http://www.teriandersonandassoc.com/free-poker-tournaments.html
poker poker http://www.teriandersonandassoc.com/poker.html
yahoo poker yahoo poker http://www.teriandersonandassoc.com/yahoo-poker.html
free online poker game free online poker game http://www.teriandersonandassoc.com/free-online-poker-game.html
online poker tools online poker tools http://www.teriandersonandassoc.com/online-poker-tools.html
party poker bonus code party poker bonus code http://www.teriandersonandassoc.com/party-poker-bonus-code.html
online poker game online poker game http://www.teriandersonandassoc.com/online-poker-game.html
texas holdem poker game texas holdem poker game http://www.teriandersonandassoc.com/texas-holdem-poker-game.html
holdem holdem http://www.teriandersonandassoc.com/holdem.html
free texas hold em free texas hold em http://www.teriandersonandassoc.com/free-texas-hold-em.html
...

 | 
Tomáš Marný  |  07. 01. 2004 11:04

A závěry sjezdů KSČ, ve kterých se tvrdilo, jak socialistické hospodářství postupuje kupředu, jste četl taky? A viděl jste reklamy jeBanky o tom, jak mají vedení účtu zdarma, ale nikde neříkají, že jednak jen při splnění určitých podmínek a druhak že mají nechutně velké poplatky za pohyby?

 | 
Jakub Lohniský  |  07. 01. 2004 13:26

Dobry den,

reklamu na eBanku jsem videl. Podmínky vedeni uctu zdarma eBanka zverejnila v TZ, ma je i na webu a reknou vam je i na infolince. Poplatky za pohyby na uctu ma kazda banka. Nevim, jak muzete srovnavat "propagandu" KSC s vyrocni zpravou o hospodareni banky. Ta cisla nejspise nebudou vymyslena. eBanka take nikde nerika, ze je v zisku. Tusim, ze letos skoncila ve ztrate 170 mil. CZK. Minuly rok to ale bylo vice a mozna nebyt restruktualizace banky a dalsich nakladu to mohlo letos dopadnou lepe. Nechci eBanku nijak obhajovat a "prat se za ni", ale vadi me, ze nekdo dokaze doslova pomlouvat a nadavat na neco, cemu nerozumi. Ale to neni jen eBanka, nekterym zase vadi, ze za Zivnobankou stoji "mafie¨", a proto zde zrusi ucet

 | 
Tomáš Marný  |  08. 01. 2004 10:22

Dobrý den,
pokud bychom byli pořád se vším spokojeni, tak ještě dneska jezdí lidstvo nejspíš na žebřiňáku a nikoliv auty...
BTW u Živnobanky jsem zrušil účet taky, nikoliv kvůli mafii, ale proto, že tak zhovadile by se ke klientům nezachovala ani mafie. 4násobné zdražení poplatků, a klientovi se měsíc po akci napíše do výpisu, že došlo k nějakým změnám, ať se laskavě dostaví na pobočku,kde mu to bude vytmaveno... vlastně vysvětleno... no fujtajbl.

 | 
bambic  |  14. 01. 2004 09:28

Pokud někdo odejde od banky proto, že má určité morální pohnutky, pak si tohoto člověka daleko více cením než Vás, který to nechápe. Na druhou stranu o tom, že by ŽB byla ovládána mafiány nic nevím a pokud Vaše úvaha šla tímto směrem, pak Vás chápu a beru předešlou větu zpět.

 | 
financ  |  07. 01. 2004 15:20

Myslím si,a to nejsem zastáncem ČS ,že by bylo vhodné aby vy jste si zjistil přesné informace o funkčnostech obou služeb ,protože mi z článku vyplívá ,že vy jste ten co tomu nerozumí a proto než li psát články do Osobní Finance .cz by jste měl porovnávat dřevěné hračky na některém dětském serveru.

 | 
Petr Maizner  |  09. 01. 2004 10:05

no, tak po precteni vaseho propagandisticky ladeneho clanku vam musim vzkazat jako ostatni pisatele "piste o necem, cemu aspon malinko rozumite. Financni trh mezi to zrejme evidentne nepatri".
PS: kolik jste dostal za tovy radoby pekny PR clanek od neBanky ?

 | 
Jakub Lohnisky  |  15. 01. 2004 00:56

Dostal jsem misto v predstavenstvu.

 | 
Ondra Riha  |  06. 01. 2004 20:25

Jsem student s živnostenským listem a mám soukromý studenský účet u ČS a firemní u eBanky. Musim rict, ze jsem spokojen s obema bankami. Souhlasim s nazorem, ze eBanka funkcemi i pohodlnosti stale predci vsechny elektronicka bankovnictvi, na druhou stranu je draha.... I kdyz vezmu v potaz, ze ucet u CS je se studentskym zvyhodnenim.

Na druhou stranu mi prisel Servis24 pohodlnejsi. Zadani 5ti prikazu k uhrade mi trvalo polovicni dobu. (bude to pravdepodobne hlavne jiz zminovanou certifikaci)

BTW mel jsem moznost odskouset el. bankovnictvi CSOB a tedy fuj. Je to mozna vec nazoru, ale jejich offlineova aplikace mi vubec nevyhovovala. Mimoto jeji zrizeni je mnohem casove narocnejsi, nehlede na reinstalaci OS (musite opet do banky)

 | 
Jiří Los  |  09. 01. 2004 13:51

A zkoušel jste online i-banking od ČSOB Intenetbanking24? Já jsem spokojený...

 | 
bob  |  12. 01. 2004 14:00

jo ja byval s ib24.csob.cz spokojeny az do doby, kdy provedli nejake zmeny (na sklonku roku), nedali nic vedet a tak to je pro me v konqueroru a mozille nepouzitelne, v opere o neco malo vic (vse az na nastaveni sms funguje) a co odpoved na dotaz odeslany webmasterovi? No uz je to pres tyden a nic. Ale ja se nedivim, ze ty banky sou celkem na jedno brdo - jde jim o nase prachy, ne o nas. Takze ted abych vyhazoval penize za Windows. To se mi ta banka pekne prodrazi....

 | 
Mareg  |  12. 01. 2004 10:02

eBanking s chipovou kartou jsem si zridil u CSOB asi pred rokem a je pravda ze do cca podzimu 2003 to bylo v podstate o nicem (zustatek, historie, tuzem. plat. prikaz - to bylo vse). Ale ted je to celkem pouzitelne a k tomu co vetsinou potrebuji mi to naprosto dostacuje.

 | 
miroslav.kucera  |  06. 01. 2004 21:39

Penize nejsou v bezpeci nikde.

Ebanka je ale stejne jako vsechny jine banky ze zakona pojistena. Tak proc ten strach?

 | 
Pitr  |  07. 01. 2004 16:39

Myslím že jsou v článku určité nepřesnosti. Používám eBanku i ČS a od ČS mi chodí sms taky a zadarmo. Bez problémů také investuji přes Servis 24 do fondů a ne jak je uvedeno, že jdou vidět pouze obraty. Zabezpečení je úplně stejné přes kalkulačky a u ČS si člověk může zvolit od kolika peněz ji chce používat  atd...... mohl bych pokračovat. Myslím, že autor článku trošku zaspal a neměl se do článku pouštět pokud nedokáže služby opravdu nezávisle posoudit.

 | 
Jakub Lohnisky  |  07. 01. 2004 17:51

Dovrý den,

muzete mi rict, jak investujete do fondu? Pokud kliknu na zalozku investovani, tak dostanu pouze prehled uctu a transakcni historii. Add SMS: kdyz zadavam prikaz k uhrade, tak mam moznost nechat is zaslat info o potvrzeni mailem a faxem. SMS zpravy lze nastavit na zalozce "NASTAVENI" a je moji chybou, ze jsem tuto moznost neuvedl do tabulky. Uz by to melo byt opraveno. A nevzpominam, si, ze bych nejak kritizoval zabezpeceni Servisu 24. Ano, "kalkulacku" muzete pouzivat.

 | 
Pitr  |  08. 01. 2004 09:34

Poprvé je k investování nutné si nejdříve zřídit na pobočce příslušný investiční fond nebo fondy. Ten pak v Servisu 24 stačí přiřadit do obsluhovaných účtů. Zobrazí se pak další nabídka PŘÍKAZ K NÁKUPU PODÍLOVÝCH LISTŮ, PŘÍKAZ K ODKUPU PODÍLOVÝCH LISTŮ, PŘÍKAZ K VÝMĚNĚ PODÍLOVÝCH LISTŮ tohle slouží k přelévání peněz mezi jednotlivými fondy. Výtku si zaslouží nutnost zřídit si fond na pobočce. Jak to funguje si lze vyzkoušet v jejich demu co mají na stránkách www.servis24.cz Schválně jsou se díval jestli to mají i v demu. Mě osobně demo pěkně blbo, mají tam někde nějakou chybu

 | 
Miky  |  12. 01. 2004 11:12

kvůli fondu se na pobočku  musí - potřeba podpis. Nějaký nařízení ohledně investičních fondů. Jestli si to pamatuju dobře

 | 
Pitr  |  08. 01. 2004 09:48

Poprvé je k investování nutné si nejdříve zřídit na pobočce příslušný investiční fond nebo fondy. Ten pak v Servisu 24 stačí přiřadit do obsluhovaných účtů. Zobrazí se pak další nabídka PŘÍKAZ K NÁKUPU PODÍLOVÝCH LISTŮ, PŘÍKAZ K ODKUPU PODÍLOVÝCH LISTŮ, PŘÍKAZ K VÝMĚNĚ PODÍLOVÝCH LISTŮ tohle slouží k přelévání peněz mezi jednotlivými fondy. Výtku si zaslouží nutnost zřídit si fond na pobočce. Jak to funguje si lze vyzkoušet v jejich demu co mají na stránkách www.servis24.cz Schválně jsou se díval jestli to mají i v demu. Mě osobně demo pěkně blbo, mají tam někde nějakou chybu

 | 
Paul  |  07. 01. 2004 17:03

ano, souhlasim s Pitrem, me chodi taky SMS na mobil a je to zdarma. Oba dva druhy zustatku tam jdou bez problemu zjistit a co se tyce tech chyb na strankach, tak ja a ma pritelkyne vyuzivame stranek SERVIS24 fakt hodne a delsi dobu a nevyskytla se ani jedna chyba. Navic el. bankovnictvi pres telefon je taky bez problemu. Nevim, jak je to u eBanky, ale CS bych rozhodne neodsuzoval.

 | 
Jakub Lohnisky  |  07. 01. 2004 18:11

Samozrejme, ze oba dva zustatky jdou zjistit. Ja jsem zminoval pripad po prihlaseni, kdy se zobrazi ucetni zustatek. Mozna jsem to mohl formulovat lepe.

 | 
Pavel  |  07. 01. 2004 21:13

Myslim, ze by stalo za to upozornit na skutecnost, ze sice obe banky podporuji i dalsi prohlizece (jako je napr. Netscape, Mozilla, ...), ale zatimco Ebanka se k tomu hrde hlasi, tak sporitelna vam hned v uvodu napise, ze pouzivate "Nevhodny prohlizec". Vubec nechapu, proc tam ta hlaska je, kdyz to jinak s mozillou funguje bez problemu.

 | 
deepthroat  |  08. 01. 2004 02:34

dá jakýchkoli 93 dnů výpis, nejen posledních...

když už o něčem píšu, tak si to nejprv zjistím

 | 
blondy  |  08. 01. 2004 12:53

U eBanky máme účet  2 roky a zatím jsme spokojeni,(až na ty hříšné poplatky,ty jsou )měli jsme různé účty ale eBanka je zatím nejlepší.Přihlášení je bez chybné,kód příjde za pár vteřin,práce s účtem je přehledná,pokud chci jen zjistit kolik máme na účtě stačí jen načíst úvodní stránku(nenechávám si zasílat sms,zbytečně vyhozené peníze).Platby mám uložené ve vzorech,stačí jen doplnit datumJen nechápu kritiku,každej má možnost změnit banku když neni spokojenej,tak proč zbytečná kritika,ale zase na druhou stranu,co by dělali štouralové,že.Opožděně všem,vše nej v novém roce.

 | 
Tomáš Marný  |  08. 01. 2004 15:11

Svatá pravda. Taky nechápu, proč mohl někdo kritizovat bolševiky. Vždyť banány byly, pravda, sice jen 2x do roka, ale přece. Na západ se člověk taky dostal, sice jen 1-2x za život, ale přece. Na 1. máje byla sranda, člověk potkal lidi, které jinak celý rok neviděl, že?
Vážený pane, kdyby nebylo šťouralů, tak lidstvo dodneška nejspíš žije v jeskyních... A kdyby bylo šťouralů víc, tak nám tady nejspíš nevládne banda ekonomických neumětelů .

 | 
Miky  |  12. 01. 2004 11:08

jen tak na okraj - za ty smsky se neplati

 | 
Petr  |  08. 01. 2004 14:34

Pouzivam servis24 a jsem spokojen, oproti predchozi verzi je to znacny postup. Snad jen kdyz se mi zmeni vyse uspor na konte a posle se mi SMS tak me stve, ze to pise celkovy stav a ne zmenu :(( coz je mi vetsinou dost naprd a stejne se tam potom musim prihlasit, abych videl, co se to tam na tom uctu stalo. Nevite, jestli to jde nastavit tak, aby se mi posilala zmena? Tedy napriklad ze mi tam pribilo 5 Kc a podobne?

Petr

 | 
GliderMan  |  11. 01. 2004 23:47

Já si vždy nechávám poslední SMS se zůstatkem v paměti mobilu a pak když přijde další se stačí podívat na rozdíl částek. Trochu krkolomné, ale stačí to.

 | 
Jiri Mrenka  |  08. 01. 2004 23:05

Vazeni nespokojeni klienti, nac toliko povyku pro nic, cilova skupina klientu eBanky a CSas je natolik odlisna, asi jako mezi programatorem a prodavackou, aniz bych tim chtel nekoho urazit, eBanka se vzdy orientoval na klienta pro nejz bylo prvorade komfortni a zcela bezkonkurencni technologicky vyspelejsi pouzivani uctu. Ackoli mnohe bankovni domy tento naskok dotahuji, porad se jeste s curky potu na zadech divaji eBance na zada. Kdyby byl prodavacka v supermarketu s platem pod celostatni prumer, tak do eB proste nepujdu, ani me to nenapadne, bez ohledu na vysi poplatku, proste takova banka je pro me nerelevantni a budu se rozhodovat mezi CSas a KB nebo ja nevim cim. Nechapu co tady vlastne resite, nemyslim, si ze by kdy nekteri klienti eB mohli k CSas prejit a pokud tak nekteri ucinili, tak proto, ze v hlouby duse byli stoupenci CSas odjakziva, jen podepsali spatnou smlouvu. To maximum komfortu, moznosti a pocitu technologicke vyspelosti a orientace na budoucnost mi neda zadna jina ceske banka. Konec koncu, jak rikam vsem odpurcum eB, eBanka neni jenom penezni ustav, je to soucast zivotniho stylu. A pokud jde o styl, tak se na penize tolik nehledi (sakra, zni to jako reklamni slogan).

 | 
Tomáš Marný  |  09. 01. 2004 07:59

Ano, vzhledem k poplatkům jeBanka není pro sociálky, podle úrovně TV reklam je ovšem pro duševní velikány, že :-p?

 | 
martyCZ  |  12. 01. 2004 20:44

nostalgicky vzpominam na technologicky neuveritelne inovativni starou dobrou expandia banku. po te co ji expandia group prodala, mohla se tehdy ebanka profilovat do dvou smeru - budto zustane bezkonkurencne nejdrazsi, ale bude bude neustale nejlepsi a bude predstavovat technologicke lahudky, nebo razantne slevni a zacne byt vice pro normalni lidi. k memu zklamani se stalo neco mezi - prestala razantneji inovovat ale neslevnela. jiste, nejake novinky predstavila, ale nic extra.

p.s. nejvetsi kanku si u me ziskala tim, ze zrusila diskuze v ramci spravy uctu

 | 
support  |  15. 01. 2004 00:42

...řekl bych, že je to právě eBanka, které dnes dochází dech a neví kudy kam. Není problém pro silné banky zaplatit techniku, když už je ebanking prokazatelný trend. Ale každá solidní banka má 100krát výhod oproti tomuto malému ústavu pro technologicky založené dosud euforií postižené klikače - ono to přejde.

Navíc s tou agresí, s jakou eBanka v posledních rocích přišla udělá hovňajs i s původně  - už to neplatí - nejlepším ebankingem.

 | 
VP  |  21. 01. 2004 07:42

Jen malé upřesnění - jediná ČESKÁ banka je právě eBanka, ostatní jsou i přes název zahraniční. Je fajn, že se tu sborem nadává na eBanku, ale ta má jen náš trh a přitom je podle mě dnes rozhodně v levnější polovině bank. Ta vaše skvělá spořka je v Rakousku zadara a váš ždíme...

 | 
Petr Maizner  |  09. 01. 2004 10:16

v tom clanku je tolik chyb v porovnani tech dvou bankovnictvi, ze se mi ani nechce verit ze  autor pochybil omylem. Jedine co ho omlouvalo ze psal clanek na notebooku v tramvaji cestou do prace a musel stihnout uzaverku clanku ktera byla za 15 minut a nemel moznost si prostredi obou bank (hlavne ČS) poradne vyzkouset.
O tom ale pochybuji, protoze to by zase nestihl hodit tolik spiny na Servis24, ktery evidentne videt sotva z rychliku.

 | 
Jakub Lohnisky  |  09. 01. 2004 17:34

Muzete konkretne napsat, jakou spinu jsem hodil na Servis 24?

 | 
Petr Maizner  |  11. 01. 2004 18:30

no, ja bych rekl ze obecne pokud nekdo napise nepravdive informace, zrejme neni nejspis neco v poradku. a myslim ze na spoustu chyb v clanku vas uz upozornili ostatni ctenari ....

 | 
Jakub Lohnisky  |  15. 01. 2004 01:01

Jen jsem vas prosil, abyste napsal ty chyby. Ctenar me upozornili, ze jde posilat SMS o stavu uctu a nestoji to nic. Ok, to jsem opravil. Prosim napiste vycet tech mnoha chyb.

 | 
cvokino  |  09. 01. 2004 10:54

najskor sorry za offtopic, ale viete niekto o dobrej banke v cz?

a teraz k el. bankam - sorry, ludkovia, ale to co vidim v cz, za co vsetko platite, je mi smutno. na sk mam banku, za 39 mesacne 20000limit na kartu, kartu zadara, 6 pohybov na ucte zadara, inet pristup zadara - tam posielanie sms zadara, prevody za 2sk... som z toho smutny, preto sa pytam, ze ci neviete o nejakej dobre banke v cz, co ma solidne meno, co ma inet pristup a nemusim platit za kazdu hovadinu.

diky

ps: este raz sorry za offtopic..

 | 
Tomáš Marný  |  09. 01. 2004 11:20

Slamník, jedině slamník. Pokud se nějaká banka něčím výrazně odlišuje od ostatních a přitahuje tak klienty, je záhy svým magormentem sražena do šedivého průměru (poslední případ - Živnobanka a výše poplatků).

 | 
cc  |  10. 01. 2004 14:39

Tenhle dojem  na mě udělal článek, a hlavně reakce lidí co tam mají účet. Sám ho mám jen u e-banky, ještě z dob kdy byl opravdu výhodný. Teď krutě platím i několik plateb za jednu položku.

Navíc každou chvíli přes internetový klíč nedostupný.

 | 
x  |  13. 01. 2004 13:14

Tady se kvůli tomu, že pan Lohinský napsal možná trošku povrchnější článek (prostě ne vždy vše vyjde, jsme jen lidi, že jo.., rojí obhájci spořitelny, ale o samotné skutečnosti to neříká nic. Vlastním účtet od eBanky i spořitelny a je to prostě obé něco jiného. eBanka naprosto špičkový produkt se slušnou podporou a obsluhou, spořitelna jednodušší řešení, které zcela stačí "masovce". U spořitelny je to prostě trošku stupidnější, s nižší bezpečností a s nižším komfortem. Kdo tomu rozumí a obé více používá, ten to potvrdí, ostatní se tu budou jen dohadovat, aby podpořili tu či onu stranu. Trošku problém těhle diskusí je, že ideální by bylo, kdyby z nich mohli být systémově vymazáváni zaměstnanci dotyčných bank, kteří dokáží plácat asi cokoliv, aby podpořili tu svou stranu (podle toho, kdo "vyhrává", je vidět, kde nemají zrovna víc nic na práci.... Ve spořitelně chodí účet rychleji (protože je to hloupější, jednodušší a méně bezpečné), v eBance zas je to bezpečnostně výborné již na úrovni nejlevnějšího standardu, o třídu chytřejší a podstatně rychlejší z hlediska vnitřního zpracování. Jen pro příklad všem zastáncům spořitelny: až vás účet dokáže následující modelovou situaci (neříkám že běžnou, spíš možnosti naznačující...), pak si můžete říkat, že máte něco jako maji ti, co mají eBanku.......: Dva lidé sedí v hospodě a jeden potřebuje zaplatit, ale nemá hotovost. Oba mají účet u eBanky, tak první zaplatí za druhého a druhý to ihned pošle přes mobil tomu prvnímu na účet. První (krom toho, že mu hned příjde sms s kompletní informací, má-li to tak nastaveno) se zároveň může ihned přesvědčit, že má peníze na účtu a může si je teoreticky ihned vybrat z bankomatu (o čemž mu zas může přijít ihned info...). Taktéž může ihned vybrat ty obdržené peníze na pobočce či si celou transakci, co proběhla, ihned rozebrat, např. kvůli reklamaci, s operátorkou na telefonní lince, která vidí on-line průběh transakcí, resp. vše, co se v systému banky děje, naprosto stejně, jako to vidí a provádí klient....... Ta situace by se dále dala absurdně rozvádět, aby z ní bylo patrné, kde je síla účtu eBanky a čím je naopak pro ryché ovládání "nejzákladnějších potřeb" zajímavá spořitelna... Nemá smysl to tady asi více rozepisovat, když už, tak to spíš měla být práce autora článku. Důležité je to, že srovnávat ČS a eBanku není na jeden krátký článek, možnosti obou systémů jsou prostě hodně odlišné. Každá z těch dvou bank míří na trhu trochu někam jinam a každá je lepší v něčem jiném. Zatím se nezdají jako přímí konkurenti. Spořitelně určitě patří poklona za to, kam se s inetbankingem dostala z ničeho, které měla cca před 2 roky. eBanka zas může být ráda, že se ve společnosti zvedá počet lidí, co se seznamují s ovládáním účtu přes moderní technologie, protože může očekávat, že díky tomuto obecnému trendu zvyšování gramotnosti uživatelů inetbankingu se ti, co chtějí nejvyšší komfort, kvalitu a bezpečnost, budou postupně přesovat od jednodušších řešení k těm nejlepším. Vstoupila-li tedy eBanka v roce 98 se svou dokonalostí na trh moc brzo, tak teď možná začíná více a více v Čechách přicházet její doba. A rada všem nakonec - nejlepší je mít dva inetbankingy, hodí se to, když chce člověk rychle přelévat např. v různých "krizovkách" peníze z jednoho účtu na druhý...

 | 
Pepa  |  10. 01. 2004 20:57

Mám účet u ČS a používám servis24 a jsem naprosto spokojen. Nechápu jak může autorovi vyjít eBanka levněji. Započítejte pár plateb za položky a kde jste s cenou. Několikrát jsem uvažoval přejít jinam ale CS je opravdu dobrá v poměru co nabízí. Jinak provádím operace přes internet a nikdy nebyl problém s tím co v článku popisují. Je asi potřeba spíše pokárat poskytovatele internetového připojení pisatele článku, než CS a službu servis24.

 | 
Uni  |  10. 01. 2004 23:59

Mam servis 24 od ČS.

Minulý týden jsem si měnil trvalý příkaz(změna dne splatnosti i a i měsíce). Dnes jsem byl překvapen když jsem se podíval přes net na uskutečněné příkazy. Onen uskutečněný odečet se neuskutečnil, tož nechápal jsem proč(potvrzení o změně mi přišlo v pořádku na mail). Tak jsem volal na jejich infolinku,pomiňme že to vypadá jako byste mluvil s robotem, jsem se od nich po dlouhé době dozvěděl, že jsem si vlastně změnil přes net příkaz tak jak to banka neumožňuje. Tak tomu jsem nerozuměl, na netu mi to povolej, ale pak mi člověk řekne, že to nejde. Fakt super

 | 
Miky  |  12. 01. 2004 10:56

to chce občas si pročíst manuál co k tomu tuším dávaj, já to mám a bez připomínek, šlape mi to jako hodinky, nikdy se mi nic nepokazilo a to dělám týdně tak 10 operací

 | 
Boban  |  12. 01. 2004 11:13

Používám servis24 již nějaký čas jak pro sporožiro, tak pro BÚ a jsem poměrně spokojen. Ne však absolutně.
Nejvíce mi však vadí, že při zadání příkazu k úhradě u sporožira si nemohu zadat svůj popisující text, který se mi pak objeví na výpise.  Na výpise je příkaz popisovaný pouze jakýmsi nicneříkajícím číslem ID transakce, které se vám zobrazí po zadání příkazu, ale pokud si ho sami bokem někam nezaznamenáte spolu s popisem pak při kontrole výpisu marně vzpomínáte co že sem to platil. - U servisu pro BÚ toto jde, tak nevím proč by to nemohlo fungovat i u sporožira.

To že  servis24 není provázán se stavební spořitelnou téže finanční skupiny je také nedostatek. To že to jde jinde, je vidět na kartě pojištění - alespoň pasivní výpis produktů, které máte uzavřeny u Pojišťovny ČS

Jinak je vidět, že autor příspěvku  servis24 moc nepoužívá spíše si ho založil jen pro napsání příspěvku. Jinak by mohl vědět např. co je to denní limit - částku si sám stanovuje při sjednávání smlouvy o servisu24. Pokud se se necítí moc bezpečně může si ji sám snížit na kartě nastavení. Chcete-li "absolutní" bezpečnost lze si pořídit autentizační kalkulátor.
Karta "spoření a investování " je špatně nazvaná slouží fankt jen na vkladové účty. Pokud ale vlastníte nějaké podíly v investičních fondech Investiční společnosti ČS (Sporoinvest, sporobond a jiné) Můžete si je na kartě Nastavení přidat a pak jejich stav sledovat na kartě Účty - zároveň je umožněn i odkup a dokup podílů. To by si myslím člověk který chce psát takovéto články měl zjistit.

Zobrazení skutečného zůstatku místo disponibilního je věcí diskuse, mně osobně vyhovuje tak jak to je - to je skutečný zůstatek. Výši svého sjednaného kontokorentu si snad každý pamatuje a při zobrazování diponibilního zůstatku (jako je to na bankomatech) jen zbytečně svádí pohybovat se v záporných číslech zůstatku a ty úroky jsou stále zbytečně nekřeštansky vysoké.

 | 
Stanley  |  12. 01. 2004 13:59

Díky pane kolego za váš příspěvek, chtěl jsem napsat téměř totéž. Denní limit je holt maximum, které mohu denně odeslat ze svého účtu. Škoda, že ČS ještě nedoplnila poznámkový text ke transakcím, už jsem o to žádal před "lety", stále to prý analyzují a je to "ándr konstrakšn".
Až na pár mušek (viz pozn. text a nefungující export přehledu transakcí) jsem s S24 naprosto spokojen.

Stanley

 

 

 | 
Praotec Erb  |  12. 01. 2004 11:57

Zhruba před týdnem jsem si potřeboval zjistit výši a datum jedné platby z mého účtu u ČS provedené v lednu loňského roku (tedy téměř před rokem) a bez problémů jsem si ji pomocí transakční historie našel. Tak jak je to s těmi 93 dny?

V poslední době mi stránky Servisu 24 fungují velmi dobře, jsou rychlé a přehledné. S podobnou chybou, jakou popisuje autor jsem se ještě nesetkal. Zato tento článek po mě neustále dokola žádá:
Zadejte své uživatelské jméno a heslo
Server: of.ova.dev.cz

Co to znamená???

 | 
Boban  |  12. 01. 2004 14:40

Nedalo mi to abych to také nevyzkoušel.  Servis24 umožňuje prohlížet transakce 13 měsíců zpětně (Při zadání staršího data obdržíte tuto informaci). Je ale možné, že tomu tak dříve nebylo. Kam na ty informace autor článku chodí?

 | 
Frankie´s  |  12. 01. 2004 16:36

No nevim, davam za pravdu p. Lohniskemu. Prihlasil jsem se, kliknul na Transakcni historii, zadal jsem vyhledat od 1.10. 2003 do 12.01.2004 a dostal jsem tuto odpoved:

"Nesprávně zadané období pro vyhledání historie transakcí. Transakce můžete vyhledat maximálně v rozmezí 365 dnů pro úvěrové a hypoteční účty, nebo 93 dnů pro ostatní typy účtů."

 | 
Tomas  |  12. 01. 2004 23:11

Výpis transakční historie funguje třeba i z roku 2001, ale systém není schopen zobrazit najednou transakční histori  za celý rok - ale za 30 dnů (např. 1.1.2001-30.1.2001) ukáže bez problémů.

 | 
Martin Pištora  |  14. 01. 2004 11:09

Ale od 1.10. 2003 do 12.01.2004 je 103 dnů!
Kdybyste zkusil od 11.10.2003 do 12.01.2004, tak už by to šlo.

Takže shrnuto: najednou lze zobrazit až 93 dnů z posledních 13 měsíců.
(Myslím že dříve to opravdu byl jen měsíc.)

 

Ještě tu nezaznělo, že eBanka má  i dnes zhruba o řád méně účtů než ČS. A to má na možnosti IT už vliv - komfortnější a rychlejší funkce lze snáze realizovat. Zejména v počátcích, v době největšího vývoje aplikací eBanky, to bylo o více než dva řády méně.

 | 
Jakub Lohnisky  |  12. 01. 2004 16:24

Omlouvame se, chyba byla na nasi strane. Nikde jsem nepsal, ze je chyba se zobrazenim S24 u kazdeho. Me se obcas objevi, nekolika znamym taky.

 | 
Petr Maizner  |  13. 01. 2004 08:31

pane Lohnisky,
ja se nejak nemohu ubranit dojmu ze uz jste se tu omluvil za tolik chyb v popisu sluzby Servis24 ze uz by snad bylo vhodne ten clanek smazat nebo prohnat poradnou korekturou, nebot s soucasnem stavu nevypovida vubec o nicem krom toho ze eBanka je super a ČS smejd !

 | 
Jakub Lohnisky  |  15. 01. 2004 00:38

Za kolik chyb jsem se omluvil? Za jednu nesrovnalost. Ok, ale kdyby jste dobre cetl, tak jsem se omlouval za technickou chybu pri nacitani stranek. Za tim co jsem napsal si stojim. Proste eBanka ma mnohem lepsi bankovnictvi nez CS. Nic vic v tom neni. Kdyz ho bude mit lepsi KB, tak to proste napisu.

 | 
marylinn  |  12. 01. 2004 13:22

Dobrý den, ráda bych se také vyjádřila k článku pana Lohniskému. Pokud odhlédneme od toho, že autor není příliš objektivní, dá se říct, že v podstatě srovnává nesrovnatelné. E-banka vznikla na našem bankovním trhu s jasným cílem: nabídnout svým klientům kvalitní služby v oblasti internetového bankovnictví, čemuž také odpovídá menší dostupnost v oblasti osobního kontaktu banky se svými klienty. U České spořitelny je tomu přesně naopak, má plně rozvinutý systém pobočkové sítě a internetové bankovnictví je u ČS záležitost poměrně mladá a stále se rozvíjející. Navíc, klientela E-banky má úplně jiné složení než klientela České spořitelny, vyžaduje tedy i jiný, dalo by se říci technicky "složitější" systém než klienti České spořitelny. Pokud bychom "lidové" klientele České spořitelny nabídli internetový systém  E-banky, příliš bychom neuspěli, spoustě z nich by takový systém připadal příliš "inteligentní" a brzy by od jeho užívání upustili. To platí zřejmě i naopak. Měla jsem možnost porovnat oba systémy, já používám internetové bankovnictví České spořitelny, přítel programátor zase systém E-banky a oba jsme spokojení. Rozhodně bych si netroufla tvrdit, že systém jedné nebo druhé banky je perfektní nebo naopak nestojí za nic. Podle mého názoru se tyto dvě banky nedají srovnávat, pokud bychom už přece jenom srovnávat chtěli, raději ne takovým způsobem, jako to učinil autor článku. Jinak toto je můj soukromý názor a v žádném případě s ním nemusíte souhlasit, uvítám jakoukoliv diskusi  

 | 
Miky  |  12. 01. 2004 13:29

hezky a výstižně napsané

 

 | 
marylinn  |  12. 01. 2004 14:32

Díky, zastávám názor, že nic není jenom černé nebo jenom bílé, každá věc má svoje klady a zápory. Ale obávám se, že z tvého hodnocení jaksi žádná diskuse nevznikne....

 | 
Miky  |  12. 01. 2004 14:41

já reagoval trošku výš :o)

jinak s eBankou nemám pražádné zkušenosti - jen jednoho bývalého kolegy co tam teď pracuje a moc nic, pracovat bych tam nechtěl.

S24 - líbí se mi, až na pár věcí, ale ty se určitě časem vychytaj.

hlavně - jak bylo výše zmíněno - u příkazu si nemůžu dopsat text na můj výpis, přičemž přepážky to uměj.

 | 
notch  |  13. 01. 2004 00:21

Blbost.

 | 
marylinn  |  13. 01. 2004 11:47

Díky. Pokud  máš ovšem nějaký lepší názor, proč ho sem nenapíšeš?

 | 
Miky  |  13. 01. 2004 16:45

asi nemá svůj názor

 | 
Miky  |  12. 01. 2004 14:58

Trošku si dovolím rozebrat článek:
-         Přihlášení ke službě probíhá po kliknutí na odkaz umístěný => proč zrovna neuvést přímý odkaz www.servis24.cz ?
-         nebylo by na škodu zobrazovat aktuální disponibilní zůstatek – s tím budu trošku polemizovat, spíš uvádět oba. Hodně lidí totiž povolený debet mate.
-         Transakční přehled jsem úplně nepochopil. Jistě, systém umí vypsat přehled povedených transakcí - ale pouze 93 dnů zpět – jde to rok dozadu bez problémů.
-         Co je to za limit? To se uživatel nedozví – to myslíte vážně? Stačí si najet do HELP, zavolat na HELP LINKU, podívat se do Smlouvy… atd. Minimálně jste asi neposlouchal při sepisování smlouvy. Mně to pracovnice ochotně vysvětlila.
-         Add fondy – pokud máte fond založený, můžete investovat co hrdlo ráčí
-         protože umožňují pouze sledování uskutečných transakcí daného produktu např. evidence splátek úvěru atp. – to je pravda. U uvedeného úvěru se ale dozvíte i %p.a. a celkem podrobné info, to samé u pojistek – ty jsou podle mne vyvedeny dobře.
-         Verdikt – já osobně jsem se s žádným problémem nesetkal, spíše bych to viděl na chybu připojení, nastavení na straně „testera“
-         Add obraty – v transakční historii si můžete nastavit detailů co hrdlo ráčí – příjmy/výdaje, částka od – do atd. atd.
 
Mám pocit, že jste článek snad psal na zakázku eBanky – ostatně srovnání eBanka vs ČS mi zcela chybí, tak jako popis netbankingu u eBanky. Váš článek mi přinesl nulové informace, spíš velké! dezinformace. To už zajímavější a prospěšnější je diskuse čtenářů. Myslím, že před napsáním dalšího článku byste měl věnovat více jeho přípravě.
Nebo byl článek psán na čísi zakázku.....?

 | 
Miky  |  12. 01. 2004 15:01

omlouvám se, právě jsem našel článek o eBance, jdu ho pročíst.

 | 
Frankie´s  |  15. 01. 2004 01:10

Proc bych mel nekam volat nebo neco zjistovat v manualu? Transakcni prehled je proste na nic. Proc to neumi zobrazovat jednotlive vypisy z uctu jako u eBanky? nevim, autor proste srovnal sluzby, eBanka je stale nejlepsi v oblasti inet bankingu a nic s tim neudelate. Proc se tady v diskuzi roji prispevky na neobjektivitu clanku jen od zastancu CS, kteri proste neumi prijmout fakt, ze je eBanka lepsi. V podstatet z tech prispevku tak 5 lidi kritizuje. Zkuste neco napsat vy. Jak byste obe sluzby porovnali? Psali byste, ze CS je super, i kdyz je eBanka lepsi? Nejsem obhajce autora, ale jen me stve ze na webu (nejenom tady, ale treba na idnes nebo Zive) se vzdycky najdou prudici, kteri umi pouze nadavat. Jo a take pripominam, ze nemam ucet u eBanky, ale u KB a prave CS.

 | 
Miky  |  15. 01. 2004 15:07

všimnul jste si, že bych nějak kritizoval eBanku? Neřekl jsem o jejích službách nic negativního - nemůžu totiž kritizovat něco, co osobně neznám. Jen poukazuju na to, co je v článku napsáno z hlediska Internetbankingu ČS a neodpovídá to realitě. Neberu to, že je možná eBanka v tomto lepčí, ale když už porovnávám dvě služby, měl bych uvést pravdivé informace a funkčnosti, které ta která má a teprve na základě toho porovnávat. Pokud je většina toho, co jsem si o S24 přečetl nepravda, je to na pováženou.

A většina lidí neplive na eBanku - její službu, ale na "objektivnost" tohoto článku ve vztahu ke službě S24

 | 
Frankie´s  |  15. 01. 2004 15:27

Me by tedy zajimalo, co je nepravda? Treba tabulka v druhe kapitole jasne porovnava obe sluzby. CO je v ni spatne? No nic, kaslu na to, nehajim autora, ale nelibi se mi, kdyz nekdo neco odsoudi, ale neuvadi zadne argumenty.

 | 
Miky  |  15. 01. 2004 15:46

nepravda např. historie pouze 93 dní z5+že se uživatel nedozví co je to denní limit

navíc zde vůbec nejsou rozepsány ostatní funkčnosti

Argumenty jsem uvedl v jiném svém postu, každopádně neříkám, že S24 je dokonalý a lepší atp. ale článek mi o ČS mi přijde šitý hodně horkou jehlou a je zavádějící

k článku o eBance jsem se nevyjadřoval, tabulka OK - jen tam třeba nechápu položku Trvalého příkazu, Provedení sipo...to je vlastnost účtu a sazebníku, ne služby internetbankingu (jiná věc by byla třeba Založení trv.příkazu...)

 | 
Lukáš Vajda  |  13. 01. 2004 23:46

Jsem student, ucet u eB mam od doby Expandia Banky a nemůžu si stěžovat. Na začátku stálo vedení 55 peněz + elektronický klíč. To beru: tohle se asi každému nevyplatilo. Ale když se podíváte na rok zpátky, dělá eBanka co může, aby přilákala co nejvíc lidí z úplně všech vrstev. Ale to odjakživa - ať tam příjde kdokoliv, chovají se k němu stejně, když má na účtě jeden milion nebo jednu stovku (znám z vlastní zkušennosti).

Základem určitě je, mít mobilní telefon s GSM Bankingem, platit navíc za elektronický klíč je volovina Pokud máte měsíční příjem na účtu 15 tisíc, neplatíte za vedení - do toho se, myslím, taky hodně lidí vejde.

Poplatky jsou vysoké i nízké - za vyšší poplatek za transakci máte naopak zdarma GSM, operátora, OKAMŽITOU KONTROLU NAD SVÝMI PENĚZI atd. To potom záleži na člověku, co je pro něj milejší

eBanka pro mě nemá (zatím) u nás konkurenci, v porovnání všech pro i proti mě plně vyhovuje. V zahraničí taky bez problému a hlavně, proto jsem si ji před 3 lety vybral, máte okamžitou úplnou kontrolu.
Mám rád lidi, kterým jde o druhé a ne jenom o sebe (firmy jako Oskar, eBanka a pod.)!

HAVE NICE DAY!

 | 
Ondra  |  14. 01. 2004 21:22

Ja nevim, jak jsem to udelal, ale jedine poplatky, ktere platim je 34kc. Mam PLUS ale zacinal jsem jako student. Za prevod platim 2.90 + 2 mimo banku. Uvazoval jsem akorat, ze je to nejaky bonus za to ze jsem se studentskym programem u eBanky zacinal jeste v tom turnusu testovani, kdy se o tom mluvilo velice neoficialne a na starost to mela jedna pani inzenyrka (nekde bych nasel i jeji telefoni cislo na mobil :o) Ale s eBankou jsem spokojenej, a nebojim se, ze by hned sla do kytek. Ztrata je casto pozitivni, ukazuje na investice a ne vyhazovani penez statu formou dani :o) Vzdy zalezi, jake ma aktiva a mam jine informace, ze aktiv je dostatek.

 | 
tranďák  |  14. 01. 2004 16:54

Vážený pane Lohniský, tento článek jsem dočetl až do konce a nemůžu se zbavit dojmu, že jste buď zaměstnancem eBanky nebo jejím reklamním agentem. Protože takto zavádějící článek, plný nepravd a zkreslujících informací jsem snad ještě nečetl. V každé části jsem našel nějakou. Ať už jde o Ach ten vzhled, tak Pouze sledovat, tak i Verdikt.

Nevím co Vás vedlo k sepsání tohoto článku, ale nebojím se říct, že je ostudou Osobní finance.cz!!!

 

 | 
Douda  |  15. 01. 2004 17:02

Ještě bych upřesnil, že u ČS stojí sice Servis24 15,- Kč, ale současně se neplatí 20,- Kč za vedení sporožirového účtu. Jinými slovy, celkem se měsičně platí 20,- Kč za vedení účtu bez Servisu24 a 15,- Kč za vedení účtu se Servisem24. Dále jsem se nikde nedočetl, že je možné zobrazit údaje o hypotéce či třeba uzavřeném pojištění.

 | 
Muky  |  19. 01. 2004 19:18

Ja teda nevim,srovnavat Ebanku s CS je asi jako srovnavat BMW se skodovkou.Co takhle srovnani s KB nebo necim slusnejsim.......to by se asi zjistilo,ze Ebanka ma internetovy bankovnictvi a ostatni sluzby hodne spatny....

 | 
Sansom  |  20. 01. 2004 14:09

Mam moznost srovnat Ebanku a aplikaci KB (profibanku) - a v zadnem pripade si nemyslim, ze by Ebanka skoncila nejak spatne. Horsi srovnani uz jste si vybrat skutecne nemohl, nepohodlnost a obludnost reseni profibanky je hrozna.
Pokud mate na mysli mojebanku, tak to uz se vubec neda srovnat, bezpecnost Ebanky je zatim (pokud vim) neprekonana - mozna to nektere bance jednou dojde, ale prozatim o zadne nevim ;)

 | 
wipeer  |  20. 01. 2004 07:30

Kdyz se stranka nacita tak do ni zbesile neklikej... kdyz se servis24 nacte (na stavove radce -> hotovo) tak se zadny chyby neprojevujou...

Jo a kdyz chces nekomu udelat reklamu tak to priste nedelej tak vokate (;

 | 
Jakub Lohniský  |  21. 01. 2004 15:14

Dobry den,

s internetem pracuji jiz peknych par let a urcite jsem "zbesile" neklikal, kdyz se servis24 nacital.

 | 
Jiří Houška  |  13. 08. 2004 10:00

U ČS je nepravdivě uvedená informace o zasílání zahraničních plateb. V ČS je možné zasílat zahraniční platby přes internet.

 | 
Josef Šmidrkal  |  06. 01. 2005 02:26

K ČS jsem přešel cca před půl rokem od ČSOB, protože jsem uživatelem operačního systému Linux. Na tomto OS (bohudík) nezprovozníte MS Internet Explorer, takže jste automaticky vyřazeni z e-bankingu Komerční banky a ČSOB (mimo jiných...).

Na rozdíl od výše jmenovaných, ČS, GE Capital (resp. Money) Bank, eBanka, Raiffeisenbank, BAWAG Bank CZ a možná i další podporují alternativní prohlížeče (nejen Mozilla/Firefox, tedy prohlížeče na bázi Netscape, ale také Operu a ČS dokonce textový links/lynx!). Více na stránkách linuxsoft.cz

Možná by si naše banky měly uvědomit, že když už i americké vládní organizace doporučují nepoužívat MSIE (kvůli vážným bezpečnostním chybám), je čas na změnu. Microsoft vydá jednou za "uherský rok" tzv. Service Pack. Kdežto u např. Mozilly Firefoxu probíhá aktualizace neustále; skoro každý měsíc má novou verzi. A díky faktu, že pro Linux prakticky neexistují viry, máte spolu s vhodným prohlížečem dokonale zabezpečenou stanici pro ebanking.

eBanka sice také podporuje alternativní prohlížeče, avšak její bankovní podmínky jsou přinejmenším podivné... Nutno také zmínit, že oproti eBance je Servis 24 DALEKO rychlejší na dial-upu či GPRS (stránky jsou na rozdíl od eBanky psány jednoduše, inteligentně).

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená