Pokud vám na účet chodí minimálně 30 000 Kč a jste klienty České spořitelny, od října vás banka možná mile překvapí inovovanou nabídkou služeb. Spořitelna tak mění přístup ke klientům a viditelně je rozdělí podle příjmů. Na 138 vybraných pobočkách České spořitelny začne fungovat sekce „lepšího“ bankovnictví pod značkou „blue“.
Blue nabídne jiné služby než pro masový trh – osobního bankéře, lepší úroky na úvěrech a spoření, servis profesionálů na telefonu a po mailu nebo platební karty s concierge asistencí – například vstup do VIP salonku na pražském letišti, rezervaci oblíbených restaurací nebo donáškovou službu.
Na změnu se musí připravit i 300 tisíc současných klientů České spořitelny, kteří už využívají službu osobní bankovnictví. Přístup k ní totiž mají i ti, kteří ve spořitelně mají úspory a úvěry nad půl milionu korun.
Klienti s nadprůměrnými příjmy jsou pro banky velmi atraktivní – investují, jsou ochotni se pojistit, více se zajišťují na stáří.