FinExpert.e15.cz

Společnost Sodexho Pass rozšířila svou nabídku o zážitky

Získáním většinového podílu ve společnosti DEN JAK SEN, která v České republice položila základní kámen trhu se zážitky, vstoupilo Sodexho Pass do nové oblasti.

Společnost Sodexho Pass, která je jedničkou v oblasti poskytování zaměstnaneckých výhod na českém trhu, získala většinový podíl ve společnosti DEN JAK SEN. Díky tomu vstoupila do nové oblasti - na progresivně se rozvíjející trh se zážitky - a rozšířila tak své stávající portfolio dárkových poukázek na služby a hmotné dárky.  

Společnost DEN JAK SEN byla vůbec první, která v roce 2004 přivedla na český trh zážitky. Dokázala si vybudovat silnou pozici i dobrou image a v současnosti nabízí 100 různých zážitků, mezi něž patří například floating, paraskoky v tandemu, jízdy ve voze Hummer nebo let Migem 31.

„Získáním většinového podílu ve společnosti DEN JAK SEN dojde pro zákazníky k pozitivním změnám. Zážitkové produkty zařadíme do naší nabídky, ale zároveň značku DEN JAK SEN chceme plně zachovat a navíc ji budeme dále podporovat a rozvíjet,“ říká Daniel Čapek, marketingový ředitel společnosti Sodexho Pass.  

Eva Ginzelová, jednatelka společnosti DEN JAK SEN dodává: “Rozhodující při zvažování vstupu strategického partnera do naší společnosti bylo, že vedení společnosti DEN JAK SEN se akvizicí nemění a bude i nadále v kompetenci současného managementu, který úspěšnou značku vybudoval. Sodexho Pass zde bude působit jako většinový vlastník, kterému bude management DEN JAK SEN odpovídat. Využití rozsáhlého portfolia zákazníků a partnerů společnosti Sodexho Pass navíc pomůže k dalšímu rozšíření služeb společnosti DEN JAK SEN.“  

Akvizicí dochází k propojení nabídek obou firem. Sodexho Pass jako odborník na benefity má vedoucí postavení na trhu B2B (služby pro firmy) a DEN JAK SEN, orientující se na koncového zákazníka, je tahounem na trhu B2C (služby poskytované přímo koncovým zákazníkům). Propojením nabídky produktů a služeb obou firem přináší Sodexho Pass zážitky na trh B2B. 

Poukázky na zážitky doplňují široké portfolio dárkových poukázek společnosti Sodexho Pass. Jak ukázal rozsáhlý průzkum, který společnost nedávno provedla (a jehož zajímavé výsledky Sodexho Pass v nejbližší době zveřejní), obliba dárkových poukázek a mezi nimi i poukázek na zážitky v České republice stále roste. „Najít dárek, který by obdarovaný opravdu ocenil je v době, kdy už jsme si dali většinu možných praktických dárků, čím dál tím těžší. Darovat zážitek znamená možnost splnit obdarovanému i jeho nejtajnější přání,“ uzavírá Miroslav Sedlák, generální ředitel společnosti Sodexho Pass.

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená