Telekomunikační společnosti stále používají v reklamě triky. Společnost Telefónica O2 stále láká reklamou na službu "Víkendové volání zdarma", ale to, že službu je možné čerpat až po využití volných minut nebo tarifního kreditu už v reklamě uvést opomene. Obdobně je nastavena i nabídka Nekončících volání od T-Mobile. Informaci o tom, že není zdarma vše, co se tak tváří, ovšem můžete nalézt v kompletních smluvních podmínkách na internetu.
Podle Ivany Pickové ze Sdružení obrany spotřebitelů se nemohou telekomunikační společnosti zbavit odpovědnosti za poskytnutí korektní informace tím, že v reklamě uvedou pro přesnější pravidla jen odkaz na internetové stránky.
„Abychom předešli dalším stížnostem spotřebitelů, namísto společností Telefónica O2 a T-Mobile upozorňujeme, že služby ‘Víkendová volání zdarma‘ i ‚Nekončící volání a SMSkování‘ je možné využít až poté, co zákazník vyčerpá nejdříve své volné minuty nebo kredit,“ uvádí specialista SOS na telekomunikace Tomáš Liškutín a dodává: „Je zajímavé, že ačkoliv nabídky obou společností jsou obdobné, více stížností zaznamenáváme na O2.“