FinExpert.e15.cz

SkyEurope spouští novou reklamní a komunikační kampaň

Hlavní mottem je spolehlivost a důvěra.

SkyEurope Airlines, nejsilnější domácí nízkonákladová letecká společnost v České republice, zahajují novou reklamní a komunikační kampaň. Jejím hlavním cílem je především posílit image společnosti jako spolehlivého a důvěryhodného domácího dopravce, ale také informovat o stávajících i nových destinacích.

SkyEurope chtějí posunout komunikaci českých leteckých společností na vyšší kvalitativní úroveň. Hlavním tématem nejnovějších marketingových aktivit SkyEurope v první polovině roku 2007 proto nebude pouze cena letenek, jako tomu bylo doposud, ale také férovost v komunikaci ceny, kvalita služeb a spolehlivost, možnosti nízkonákladového cestování, síť destinací nebo plánování dovolené včetně ubytování a půjčení vozu přes stránky www.skyeurope.com.

Kampaň bude mít podobu doporučení známých osobností českého veřejného života. Svá slova se SkyEurope budou v nejbližších týdnech a měsících spojovat například fotograf Jan Šibík nebo spisovatel Michal Viewegh.

“Ke zvýšení důvěryhodnosti značky jsme se rozhodli použít testimonialů osobností. Chceme také srozumitelně vysvětlit cestujícím obvykle ne zcela jasnou problematiku letištních poplatků,”  říká Milan Obetko, Marketing Coordinator Central & Eastern Europe.

V souladu s reklamní kampaní SkyEurope zahajují také novou komunikační kampaň, ve které se chtějí hlavně pomocí důsledných PR aktivit soustředit na stejné cíle jako v nadlinkové oblasti – tedy férovost a spolehlivost SkyEurope, ale také na výhody nízkonákladového létání jako takového.

S inzercí se veřejnost bude setkávat až do konce září. Součástí mediaplánu jsou online, rozhlas, OOH, printy, DM, virální a guerrila aktivity.   

Návrhy a realizace jsou výsledkem práce marketingových specialistů SkyEurope a  agentury Beyond Interactive, která s leteckou společností úspěšně spolupracuje už od příchodu dopravce na český trh v dubnu 2006. V oblasti public relations spolupracují SkyEurope od března s agenturou Relative PR.

Náhled reklamní kampaně v tiskové kvalitě můžete stánout kliknutím na tento odkaz:
http://www.relativepr.cz/data/SE_Celebrity_Ramecek_49x49.pdf

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  11

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více