FinExpert.e15.cz

SHELL: Shell věrným zákazníkům

V Praze 15. ledna 2009 – Společnost Shell Czech Republic a.s. opět startuje oblíbenou kampaň, v průběhu níž nabízí zákazníkům zapojeným do věrnostního programu SMART přímou slevu na ceně paliva. V období od  19. ledna do 29. března 2009 mohou členové věrnostního programu znovu měnit nasbírané SMART body za slevu 2 korun na každý litr natankovaných paliv Shell.

Od 19. ledna do 29. března2009 mohou loajální řidiči získat slevu 2 Kč z ceny každého natankovaného litru jakéhokoli paliva Shell výměnou za 8 SMART bodů. Slevu je možné uplatnit pouze na celý objem natankovaných litrů, přičemž zákazníci stále sbírají SMART body za právě natankované litry.
 
O probíhající kampani se řidiči dozvědí z POS materiálů na čerpacích stanicích a z reklamních spotů v celoplošných českých rádiích. Za realizací a propagací promotion stojí agentury pracující pro společnost Shell: Proximity, JWT, MediaCom Praha. a AMI Communications.
 
Naši zákazníci tento bonus, který jim v rámci věrnostního programu opět nabízíme, velmi oceňují,“ řekl Dušan Nedorost, ředitel čerpacích stanic Shell v České republice. „Protože byl zájem zákazníků o slevu na paliva Shell výměnou za SMART body v předchozích letech velký, rozhodli jsme tuto akci řidičům nabídnout znovu a za stejných podmínek jako vloni. Při uplatnění slevy mohou zákazníci tankující u Shellu výrazně ušetřit nebo se přesvědčit o kvalitách našich prémiových paliv za cenu srovnatelnou s běžnými palivy,“ dodal.
 
Vedle úspory na kvalitním palivu nabízí Shell svým věrným zákazníkům možnosti, jak sbírat SMART body rychleji. Extra SMART body motoristé získají, pokud přijedou natankovat na čerpací stanici Shell v neděli. Při nákupu diferencovaných paliv jim na SMART účtu přibude dvojnásobný počet bodů (4 body za každý litr paliva Shell V-Power a Shell V-Power Diesel a 6 bodů za každý litr Shell V-Power Racing). Bonusové SMART body rozdává Shell také za nákup vybraných produktů v prodejnách Select na svých čerpacích stanicích.
 
O programu SMART:
SMART je věrnostním programem s nejdelší tradicí pro zákazníky čerpacích stanic na českém trhu. V České republice působí už od roku 1998 a počet zákazníků společnosti Shell, kteří se do něj zapojují, každým rokem stoupá. Řidič, který se stane členem tohoto programu, sbírá prostřednictvím SMART karty body za každé natankování u většiny čerpacích stanic Shell v České republice. Ty pak může vyměnit za produkty ze SMART katalogu. V současné nabídce je více než 150 různorodých produktů – od potravin a nápojů, přes služby mycích linek na čerpacích stanicích až po příslušenství k automobilům, hračky a hry, potřeby pro domácnost a zahradu, praktické věci pro sport a volný čas či sběratelské kousky pro fanoušky Ferrari. Řidiči mohou také využít možnosti darovat SMART body nadaci Kapka naděje.
Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená