Webové stránky se nahrají cobydup a už je jasné, proč to varování pro všechny uživatele internetu mladší 15 let. Růžová prezentace se jen hemží mnohoznačnými odkazy, dvojsmyslnými obrázky, a dokonce samotné menu vás laškovně oslovuje „...rozjeď mě“ společně se vzdychem rozverné slečny. Prezentace rozhodně vzbudí pozornost, zejména všech kolegů v práci.
Kromě vcelku obligátních informacích o filmu mě nejvíce zaujaly zejména dvě hříčky. Akusticky zajímavější je virtuální slečna, toužící po lehkých dotecích, něžných kousancích a občas po nějakém tom sprostém slovíčku. Za odměnu vám předvede něco ze svého milostného umění. Samozřejmě virtuálně!
Druhá povedená legrácka umožňuje názorně zvolit erotogenní místa na vašem těle včetně intenzity dráždění, jaká vám vyhovuje a tuto erotogenní mapu poslat e-mailem svému příteli nebo přítelkyni. Jak snadno se dozvíte, co dělat při přístím setkání!
Tomáš Hoffman, ředitel společnosti Bioscop, v rozhovoru na serveru Novinky říká, že se při vymýšlení propagace filmu dobře bavil, a mně nezbývá než dodat, že opravdu pořádně!
Nikdy nelez do postele s někým, kdo je větší magor než ty
Těžko říct, zda jsou vtipálci z humoristického spolku National Lampoon větší magoři než já, ale jejich humor je rozhodně drsnějšího zrna. Prezentace kromě standardních informací o filmu nabízí především dvě hry, ovšem jednoduše převzaté z originálu včetně anglického znění.
V té první jako hlavní hrdina filmu Van Wilder popíjíme s přáteli u domácího baru a hrajeme „čtvrťák“. Jednoduchým grifem hážeme čtvrťáky do piva a snažíme se vydržet, než se Van zhroutí se k zemi. Nejzábavnější jsou ovšem hlášky a pitvoření našich virtuálních protivníků, a to i v případě, že se nestrefíme. Pokud umíte anglicky, budete se přinejmenším usmívat pod vousy.
Druhá hříčka už je o poznání méně vtipná, přestože vychází z jedné filmové scény. Pokud máte problémy s učením, možná vám pomůže, když si ochotná děva popíše ňadra správnou odpovědí a před sebe umístí velkou desku s otázkami. Pokud uhodnete, můžete se na chvíli podívat na zmíněná ňadra. Možná dobrý námět pro příštího milionáře!
Přiznám se, že zmíněné filmy nejsou můj šálek kávy, takže jsem ani jeden neviděl. Pokud ale jde o záměr oslovit tu správně „zapálenou“ skupinu jedinců, pak se, myslím, záměr zdařil na jedničku. A se třemi hvězdičkami pro Biosciop!
Jiří Rýdl, ALTAR interactive