FinExpert.e15.cz

SDRUŽENÍ OBRANY SPOTŘEBITELŮ: Nové číslo SOS magazínu

Již čtvrté letošní číslo spotřebitelského dvouměsíčníku SOS magazín právě vyšlo.

Již čtvrté letošní číslo spotřebitelského dvouměsíčníku SOS magazín právě vyšlo.

Jeho obsah odpovídá na trendy, které signalizují veškeré poradenské kanály SOS: stoupá počet problémů spojených s finančními otázkami. I proto je klíčový průzkum čtvrtého čísla SOS magazínu věnován pojištění, tentokrát úrazovému. Ale to není zdaleka všechno – o své zkušenosti např. s triky vůči spotřebitelům se v časopise dělí finanční poradci.

Zájmy všech poskytovatelů finančních služeb se shodují – chtějí stále nové klienty, vydělávat, prostě prodávat své finanční produkty. Jde jim vždycky o prospěch spotřebitelů? „V novém čísle SOS magazínu mají čtenáři šanci podívat se do zákulisí mnohamiliardového byznysu. Od finančních poradců, kteří nejlépe vědí, o čem mluví, se v novém čísle SOS magazínu dozvědí, jaké triky se používají,“ upozorňuje mluvčí SOS Ivana Picková.

Hlavní průzkum čísla je tentokrát věnovaný pojištění, a to úrazovému. Na co by lidé měli pamatovat, než se nechají pojistit? A jsou si opravdu jisti, že se pojistka vztahuje také na sporty, které čas od času provozují? V novém čísle SOS magazínu zjistí, jak to vypadá s úrazovým pojištěním pod spotřebitelskou lupou.

Psycholožka Iva Málková má velké životní téma – obezitu. S ní pomáhá bojovat spoustě klientů. A hned tak neskončí, protože ze statistik vyplývá, že se za posledních 10 let zdvojnásobil podíl dětí s extrémní obezitou. A jak paní Málková dodává, obezitu pomáhají utvářet zejména výrobci potravin a obchodníci. Jak nakupovat právě pod tímto úhlem? Rozhovor s Ivou Málkovou najdou čtenáři také v novém čísle SOS magazínu.

Už v loňském roce provedlo SOS celkem čtyři průzkumy kvality ovoce a zeleniny v našich obchodech a tržnicích. „Teď v létě jsme si průzkum zopakovali a zaměřili ho pouze na zeleninu. Jaký je stav na pultech našich obchodů, vidíme sami při každodenních nákupech. A jak jsou na tom v ostatních regionech? Je vidět zlepšení v porovnání s loňským rokem nebo situace zůstává stejná? Dočtete se opět v časopise,“ říká mluvčí SOS.

Více než půl roku platí i v naší republice evropská směrnice o nekalých obchodních praktikách. Co vlastně přinesla spotřebitelům? A je opravdu přínosem?

Výsledky členského průzkumu, novinky z regionů a další zajímavosti – to vše najdete ve 4. čísle časopisu SOS magazín, které právě vyšlo.

Předplatitelem SOS magazínu se může stát každý zájemce v rámci členství v SOS: ať ve Velkém či Malém balíčku získá kromě časopisu ještě řadu dalších členských výhod. Více na www.spotrebitele.info

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená