FinExpert.e15.cz

S kým je telefonování výhodnější a o kolik?


karaya1  |  13. 07. 2004 11:15

pripominam redakci ze jste existuje tarif HOME ZERO na ktery prejde asi vetsina lidi kteri zvoli pevnou predvolbu a tedy volaji pres alternativniho operatora bez prefixu. toto je tarif ktery neobsahuje volne minuty a ackoliv snizena cena neodpovida 90 kc kreditu (napr. u home standart) castka je o neco nizsi - samozrejme toto bylo hodnekrat probirano a zase to vysumelo do ztracena diky CTU. cili pokud pouzivam TELE2KOMFORT tak jedine s HOME ZERO a nikoliv HOME STANDART jelikoz diky sqelym sluzbam CT nikdy nevim kolik mi zbyva kreditu PS: vlada crhu samozrejmne namitnul ze mi nic nebrani si zaplatit sluzbu pres internet kde stav jednoduse zjistim ale to jsme na penezich kde jsme byli a je to klasicka ukazka mysleni telecomu.

 | 
x  |  14. 07. 2004 11:04

Vazeni, volne minuty maji v ceniku treba vsichni mobilni operatori.

A treba Aliatel nema jako zadne volne minuty, ale ma mimalni castku tusim 500 Kc, ktery musite u nej u tratit - pokud je neprovolam, musim je stejne zaplatit.

Udrzba cele infrastruktury, neco stoji a proto se plati i pevna castka za to ze muzete si zavolat (tedy i ne jen za pronajem linky) a na zaklade toho mate pak toto levnejsi volani - zde je predplaceno v ramci hovoroveho kreditu. Je to proste normalni i jinde v obchode - pokud se zavazete, ze odeberete zbozi za urcitou castku, mate ho levnejsi.

Publiciste by si meli konecne uvedomit, ze veskere zaloby na soudy a prohlaseni do tisku, nedelaji alternativni opratori v zajmu zlepsini trhu, ale pouze v ramci zvyseni svych zisku vestinou na ukor nekoho jineho - zde Telecom. Je to samozrejme normalni v obchode, ale tam nikdo nebere jako boj za lepsi trh.

 | 
karaya1  |  14. 07. 2004 14:25

nejsem si jist jestli te dobre chapu ale to co jsem napsal ti vysvetlim jeste jednou. pokud pouzivam TELE2KOMFORT tak vzhledem k nemoznosti zjistit zustatek kreditu je racionalni pouzivat tarif HOME ZERO kde zady kredit nemam. apropo tady resime tele2 ktere zadne minimalni plneni nema. dalo by se to cele jeste rozbrat daleko vic ale tohle je to nejpodstatnejsi co autor prehledl.

 | 
david smahel  |  14. 07. 2004 13:58

Naprosto souhlasim, srovnani v clanku je zcela o nicem, jedina rozumna varianta je TELE2 Komfort + Zero ....

 | 
ViR  |  14. 07. 2004 02:28

tak trochu mícháte v návodu, "Jak postupovat, pokud chcete změnit operátora". A to v posledních dvou bodech.  Jestliže totiž máte u alternativního OPa  zřízenou "volbu operátora" (CS) , což by odpovídalo vytáčení 4 místného kódu před číslem dle předposledního bodu, nemusíte, chcete-li volata přes ČTc točit 1022, jak je uvedeno v  bodu posledním. Volání přes Telecom je stále základním stavem.  Pokud ale máte zřízenou "předvolbu operátora" (CPS), tedy pevné směrování, naopak nemusíte vytáčet kód zvoleného alternativního operátora, ale  je nutné volit kód 1022, pokud chcete volat přes ČTc.

 | 
red.  |  14. 07. 2004 11:11

Děkuji za připomínku. Informaci o postupu při změně operátora jsem na Váš popud vypustil. K tématu se vrátíme v samostatném článku, který přineseme v průběhu července. Mitáček

 

 | 
Radek  |  14. 07. 2004 06:37

Já mám u Českého Telecomu tarif Internet 780 (HOME INTERNET) a veškerá hlasová volání mám přes TELE2. V této kombinaci šetřím při každém hlasovém volání. Navíc pokud potřebuji více než 13 hodin internetu za měsíc používám internetové připojení přes TELE2.

 | 
Tomas  |  14. 07. 2004 23:00

Naprosto diletantský a silně tendenční článek - další snaha získat laciné body. Navíc si autor ani pořádně nepřečetl ten leták, který kritizuje... (je na něm uveden paušál, který se platí Telecomu - Home Standard)

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená