Asociace Visa International, přední světový platební systém, oznámila výsledky marketingové kampaně Pojďte s námi do pohádky, která byla zaměřena na motivaci držitelů karet k platbám v obchodech a na zvýšení povědomí zákazníků i obchodníků o výhodách elektronických plateb. Propagační kampaň měla výrazný vliv na objem transakcí uskutečněných kartami Visa na českém trhu.
V průběhu dvouměsíční kampaně vzrostl objem transakcí u obchodníků o 64 % v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Soutěže se mohli zúčastnit držitelé karet Visa vydaných Českou spořitelnou, eBankou, HVB a Raiffeisenbank. Výherci byli určeni na základě nejvyššího počtu uskutečněných platebních transakcí v období od 1. listopadu 2003 do 31. prosince 2003. Výlet do pařížského Disneylandu vyhráli tři klienti České spořitelny - Miroslav Vaněk, Jan Havelka a Jana Pavlíčková.