FinExpert.e15.cz

Rozhovor: Proč svěřovat peníze poradci?


Petr  |  08. 04. 2010 00:29

Proč svěřovat peníze poradci (zvláště těm z Partners s přehnaným sebevědomím)? No přeci aby nám vnutil produkty, bez kterých se neobejdeme a shrábnul tučnou provizi. Takže i když existují poradci, které zajímají i potřeby klienta, jsou v menšině. Riziko, že narazím při výběru na ty vychytralé, je velká, takže informace o fin. produktech, co mne zajímají si stejně nastuduji sám. Auto dávám pravidelně s klidným svědomím do servisu, tam mám totiž na práci a díly mnohaměsíční záruční dobu..

 | 
Joe  |  09. 04. 2010 14:45

Tak když na to máte dostatek času, tak proč ne? Ideální by ale byla stejn kombinace. tzn. rozumím tomu, nechám si poradit a pak se rozhodnu, jestli mi to vyhovuje nebo ne. Představa, že si vždy a všechno nastuduju je reálná pouze v případě, že tomu dostatečně rozumím.

 | 
JAN  |  09. 04. 2010 15:41

S Partners prací nesouhlasím - už jedou podle šablony, ale i Vy se chováte jako podle šablony. Auto si dám do servisu, do toho se hrabat nebudu, ale na peníze jsem odborník. Kolik let tu u nás trvalo, než jsme uznali, že operační systém Windows, filmy a písničky se nekopírují, i když to umíme. Stále nechceme platit za duševní práci. Fyzicky si na to nesáhnu, tak to přece nebudu platit. BTW: takové refinancování hypotéky od poradce proti pobočce znamená úsporu při fixaci 3 roky přes 60.000,- to se mi nezdá vůbec špatné, ale jasně - pobočka je pobočka. K té paní na přepážce máme důvěru - ale i to je poradce/prodejce - a mnohdy horší, neboť NESMÍ upozornit na to, že konkurenční produkt je lepší. Zkuste si u prodejců banky/pojišťovny - u toho výhradního někdy nechat předložit jeho smlouvy toho produktu, který Vám doporučuje. Většinou Vám je neukáže a sám využívá konkurence.

 | 
On  |  12. 04. 2010 00:07

Jane, ty si pres ty auta, co je spatneho treba na AUDI, VW a Škode? Ty jedou prece taky podle sablony. Myslim ze je dulezite nastavit urcity standart a pokud to funguje a lidi to nalezite oceni neni potreba vymyslet jakykoliv jiny obchodni system. Krom toho individualni pozadavek ze strany klienta je vzdy nalezite uspokojen. Vetsina klientu vetsiny poradcu jsou retailovy klienti na ktere ta mnohymi zatracovana sablona proste funguje. ČAU

 | 
Jan  |  12. 04. 2010 20:45

A kde píšu, že mám něco proti Škodě, A nebo VW? Psal jsem o tom, že tomu sice nerozumím, ale že to nastuduju, abych ušetřil a nemusel s autem do servisu. - Btw, to je dobrá hloupost, co? Že bych jezdil s autem, v kterém se hrabu když tomu nerozumím. Já si ho do servisu raději dovezu a zaplatím. Stejně tak si dojdu k zubaři a ne ke kováři, který by mi zub taky třeba vytrhnul levněji. Prostě použiju člověka, který se tím, co potřebuji živím. Stejně tak já použiju daňového poradce, protože chodí na školení k daním i několikrát do měsíce - taky nemám tolik času a nechci vše umět. A když budeme sami dělat všichni všechno - pak nebude nikdo nikoho potřebovat, no to mě zajímalo, kam až se taková rozvaha dá dovést.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená