FinExpert.e15.cz

Reklamovat dovolenou lze nejpozději do tří měsíců od skončení zájezdu

Reklamovat dovolenou lze nejpozději do tří měsíců od skončení zájezdu

Pokud se chystáte reklamovat nevydařený letní zájezd, učiňte tak nejpozději do tří měsíců od skončení zájezdu. „Největší neznámou pro spotřebitele při reklamaci zájezdů pak bývá vyčíslení slevy, kterou by měl požadovat,“ říká Martina Vernerová, právní poradkyně časopisu dTest.

Na FinExpertu jsme o tom, jak vypočítat náhradu za zkaženou dovolenou psali již na začátku srpna. Jako praktický orientační nástroj spotřebitelům může sloužit tzv. Frankfurtská tabulka slev.
Pro získání základního přehledu o právech účastníka zájezdu mohou posloužit  tipy, které naleznete na stránkách www.dtest.cz.
 

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená