FinExpert.e15.cz

Reklamace, záruční lhůty aneb Braňte se, máte na to právo!


Freppi  |  30. 08. 2012 15:00

Dobrý den, přibližně před dvěmi měsíci jsem si pomocí internetového obchodu zakoupil dvě počítačové hry (celková cena 998 Kč), a ještě jsem je neobdržel, asi před měsícem jsem po prodejci požadoval vrácení peněz, ale on mi nabízel vrácení peněz pouze za jednu hru, a ke druhé mi pošle CD klíč (jedná se o elektronickou koupi) . Mám v tomto případě nárok na vrácení peněz?

 | 
libor  |  19. 06. 2013 19:26

mam dotaz koupil sem x perii l a nenacita sd karty mam narok na jiny pristroj .dal sem ho reklamovat a ted mam cekat 30dni na opravu mel sem dojem ze kupuji funkcni telefon

 | 

Dobrý den. loni 23.10.2012 jsem si koupil U Firmy Einhell-UNICORE s.r.o. motor do stolní pily, Po namontování a odzkoušení (asi 10 min) jsem pilu uložil na zimu. V červnu jsem potřeboval pilu použít a po 10 min. přestala pila fungovat. Po zjištění kam motor poslat, jsem jej 19.7.2013 odeslal. měsíc se nic nedělo a tak jsem poslal dotaz co se stalo mi odpověděli, že na motor je jen 3měsíční záruka na kterou mě neupozornili (protože to je jen náhradní díl). Na koho se mám obrátit. Děkuji za jakoukoli správu. astra-1

astra-1

 | 
Stanislava Hurychová  |  11. 09. 2013 17:18

Dobrý den,v březnu tohoto roku jsem zakoupila lednici Beco.S lednicí jsem byla spokojena pouze pár měsíců.Ventilátor,který udržuje v lednici stejnou nastavenou teplotu běží stále,nevypíná .Dne 16.8.jsem si objednala záruční opravu,bylo mi sděleno i číslo opravy.Opravu opakovaně urguji,ale bez výsledku.Prý není náhradní díl,asi je náhradní díl na jiné planetě,protože i kamion by přivezl náhradní díl do 24hodin.Za dva dny uplyne doba od objednání záruční opravy.Lze výrobek vrátit po uplynutí 30dní a jak postupovat?S poszdravem Hurychová

 | 
Roman  |  05. 11. 2014 17:30

Dobrý den, rád bych se informoval o pozáruční reklamaci. Je možné reklamovat v autorizovaném servise závadu, která byla ohlášena a zapsána v protokolu servisní prohlídky v době garance vozidla a přitom nebyla nikdy tímto servisem, ani jiným servisem opravena? Děkuji za odpověď.

 | 
Radek  |  17. 12. 2014 16:41

Dobrý den, poškodil se mi pevný disk v PC během 3leté záruční lhůty během běžného užívání. Je prodejce povinnen mi jako součást záruční opravy zajistit záchranu data na pevném disku? Nebo jen při nemožnosti opravy pouze vyměnit za nový?? V jakém smyslu tu funguje záruční oprava, když se jedná o diskové médiu s daty? Díky za pomoc. Radek

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená