FinExpert.e15.cz

Raiffeisenbank změní podmínky na eKontu


Honzyk  |  05. 02. 2011 05:43

Jetsli nekdo posila do redakce stiznost, ze RB neukazuje srovnani, tak necte jejich web. Primo mezi ceniky je dokument - "Srovnávací tabulka nejpoužívanějších položek mezi stávajícími a novými ceníky" http://www.rb.cz/o-bance/informacni-a-onli... ...

 | 
Lars  |  05. 02. 2011 09:10

To je pekne. Tak proc to neukazou rovnou po prihlaseni do internetoveho bankovnictvi? Tam na me opet cekaly jen tri dokumenty s cenikem a podminkami, ani slovo o srovnani,

 | 
storual  |  05. 02. 2011 09:17

Dobry vtip. Ja primo ve svem uctu klikl na informaci o novych podminkach? Hadejte, kam me to presmerovalo. Na normalni stranku s ceniky, kde jsem si nasel ten, co bude platit nove. Myslite, ze neco v nem bylo zvyrazneno? Ne.

 | 
piErcE  |  05. 02. 2011 21:55

ale no tak. to jste tak nesvepravny, ze si to nejste na tom jednu odkazu na www.rb.cz najit? :)

 | 
MC  |  05. 02. 2011 09:00

Pokud to tedy dobre chapu, tak rusi vernostni vyhodu eKonto Základ, ktera pri vyuziti tri sluzeb snizuje ceny; tj. uspesne zdrazuji mensi vyuzivani uctu.

 | 
astray  |  05. 02. 2011 10:52

Tak co jsem v rychlosti proletěl položky, které mě zajímají, nic se nemění pro můj program eKonto Premium, ale zdražuje eKonto Extra (poplatek za využití kontokorentu, vedení platební karty).

 | 
PeJa  |  05. 02. 2011 12:39

"neodpovídá současným požadavkům uživatelsky přívětivého řešení" ... tohle mě vždycky vytočí. Zkusili si někdy lidé z Raifky odeslat např. 30 plateb? Po X-té potvrzovací SMS začnou chodit další SMS se stále větším spožděním, takže odeslání 30 plateb občas zabere i 40 minut. Co je proboha tak nepřívětivého na zadání hesla (když mám svůj certifikát ve svém počítači)? Mimochodem řešením není ani používání Gemini ... vývoj uživatelského rozhraní se zastavil někde v roce 1993. Jeho používání je spíš za trest.

 | 
MB  |  05. 02. 2011 16:17

a vy nepoužíváte hromadný příkaz k úhradě s jedinou autentizační SMS ?

 | 
zákazník  |  05. 02. 2011 15:23

Trochu dost me začíná tato banka s*át, od té doby co to není Ebanka tak to stojí čím dál víc peněz, a to jim vlastně ty peníze vkládáme na piďi úroky a ještě za to chtějí prachy, nevím čím a jak vyhrávají ty soutěže o Banku roku atd. ... Kdybych u nich neměl úvěr taj se na účty už v*s*ru. Věrný zákazní od roku 2004.....

 | 
piErcE  |  05. 02. 2011 21:52

ale no tak :) ja jsem klient raifky (pred tím ebanky, pred tím expandia banky) nekdy od roku 1999 a jakkoli jsem se bal toho, kdyz to RB koupila, tak se cerna ocekavani ani zdaleka nenaplnila. za ucet platim cim dal min. a spokojen jsem zatim stale maximalne.

musite byt opravdu "netypicky" klient, aby vas to stalo cim dal vic.

i kdyz mam spis pocit, ze vy jste si ani neprecetl clanek, a hned jste musel vyblit, jak je vsechno spatne, sotva jste zahledl , ze se meni sazebnik.

 | 
Aleq  |  05. 02. 2011 22:30

Souhlasim, zadny problem s prerodem v RB nenastal, alespon ne u me nebo mych znamych

 | 
Jfb  |  06. 02. 2011 10:27

No zvyseni uroku u kontokorentu ze dne na den o 4 procenta v dobe, kdy CNB sazby snizovala, nebylo moc prijemne.

 | 
piErcE  |  06. 02. 2011 11:14

Ale no tak ... :) Jestli myslite zvseni uroku v dobe, kdy stak kontak 12,90 a zvedli ho na 19,90 - to bylo nejak v roce 2009, tak to

1) nebylo ze dne na den 2) cena uveru prece slepe nekopiruje urokove sazby od CNB. vyjadruje poptavku, nabidku , miru rizika a dalsi faktory. A zorvna mira rizika tou dobou prudce stoupala. tudiz je logicke, ze stoupala i urokova sazba u uveru.

 | 
P.  |  07. 02. 2011 10:27

Vidim, ze zamestnanci Rb se usilovne snazi

 | 
Tomas  |  07. 02. 2011 10:48

To, ze jsem dlouholety spokojeny klient, ktery ma navic precejen vzdelani, neznamena, ze jsem jejich zamestnanec.

Spis po precteni vaseho prispevku mam pocit, ze v bohnicich maj zrovna hodinu informatiky.

 | 

Máš krátkou paměť, Raifka po akvizici eBanky dost razantně zlevnila a i po posledních úpravách je to pořád výrazně levnější než před akvizicí. To ale neznamená, že mě ty poslední změny neštvou a to zejména svojí strukturou, kdy se populisticky zlevňují objektivně nákladné operace (manipulace s hotovostí) a dohání se to zdražováním jinde.

 | 
noname  |  06. 02. 2011 11:22

Mimochodem to pojištění je fantasticky předražený a úplně na... nic. Chtěl jsem jej "zadarmo", ale to už raději ty peníze nechám charitě.

Posuďte sami: http://www.rb.cz/osobni-finance/pojisteni/... ...

 | 
JUHANAK MIROSLAV  |  08. 02. 2011 07:47

500,000kc

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená