FinExpert.e15.cz

Raiffeisenbank vyměnila člena představenstva


Al-bunda  |  16. 08. 2007 19:51

eBanku jsem opustil. Svým katastrofálním zhoršením služeb a zdražením po tom co do nich vstoupila Raifka, jsem si řekl dost a okamžitě zrušil účet. Uz nikdy vice..

 | 
Rafter  |  19. 08. 2007 08:15

Co presne se zatim udalo a kam jsi odesel? Ja mam zatim jen subjektivni dojem, ze se nejak dlouho protahuji transakce platebni kartou. A kdybych chtel odejit, netusim kam bych sel

 | 
Rafter  |  20. 08. 2007 13:37

No, ted jsem platil z ebanky do ebanky a trvalo to 14 minut !!! Jestli se mi tohle stane v eshopu, kde budu jak trotl cekat na dokonceni nakupu ctvrt hodiny, tak budu pekne nasranej Jedinej problem je, zda-li je to nekde lepsi.

 | 
Karel  |  20. 08. 2007 09:37

Já jsem si teda zatím žádný katastrofálního zhoršení služeb nevšiml. Dostal jsem lepší hypotéku, než jakou mi původně nabízela eBanka a na měsíčních splátkách oproti nabídce eBanky ušetřím asi 600... A zdražení? Na tom kritizovaným výběru z bankomatu já (a myslím, že většina lidí) ušetřím. Pravda, bankomaty obou bank mám do cca 100 metrů od práce...

 | 
x  |  20. 08. 2007 21:28

Problémy teprve přijdou. S migrací systému.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená