FinExpert.e15.cz

RAIFFEISENBANK: Nové kontaktní centrum v Teplicích

Nové kontaktní centrum rozšiřuje služby doposud nabízené tzv. call centrem. Rozšířená nabídka pracovních míst v regionu se zvýšenou nezaměstnaností.
 
Raiffeisenbank a.s. na počátku dubna otevřela nové kontaktní centrum v Teplicích. Kontaktní centrum navazuje na činnost předchozího call centra, klientům však nabídne výrazně větší rozsah služeb. „Kromě služeb klientům navíc nově nabízíme i administrativní podporu bankovních procesů. To si vyžádá mj. posílení počtu pracovníků centra, počítáme s jeho nárůstem z dosavadních 50 až na 120,“ uvedla ředitelka centra Marcela Černianská.

Kontaktní centrum v nové podobě tak poskytne větší rozsah služeb pro klienty a přispěje k nárůstu zaměstnanosti v regionu. „Dynamický rozvoj banky otevírá příležitosti také mladým lidem, kteří přinášejí bance nový pohled a impulzy ke změnám,“ dodala Marcela Černianská.

Kontaktní centrum je zákazníkům k dispozici v nepřetržitém provozu a nabízí kompletní přísun informací. Na bezplatné telefonní lince 800 900 900 lze obsluhovat účet přes telefonní bankovnictví či získat informace o nabízených produktech. Přes kontaktní centrum dále klienti například aktivují kreditní karty, dostávají informace o produktech dceřiných společností skupiny Raiffeisen či sjednávají žádosti o spotřebitelské úvěry.

Rozšíření centra se týká především činností pro podporu produktů a administrativy v oblasti platebního styku. „Správa administrativní podpory přinese bance především zvýšení efektivity a optimalizaci stávajících,“ uzavřela Marcela Černianská.

Dosavadní call centrum poskytovalo služby od roku 2001. Za tu dobu zájem o služby centra výrazně vzrostl. Zatímco v roce 2001 centrum v průměru vyřídilo přibližně 300 hovorů měsíčně, v současné době zpracovává přibližně 55 tisíc hovorů měsíčně, v době kampaní až 80 tisíc hovorů. Kromě toho centrum nyní řeší každý měsíc až 4000 administrativních operací.

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  11

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více