Cílem nového televizního spotu je zvýšit povědomí o Raiffeisen stavební spořitelně a informovat o její výhodné produktové nabídce – o úvěru Nízká Hyposplátka s nejnižší a garantovanou úrokovou sazbou na trhu - jen 3,5 %. Připomíná také stávajícím a potenciálním klientům, že spolu s nejvýhodnějším úrokem nabízí RSTS nejlepší řešení pro stylové bydlení.
„Třicetisekundový televizní spot sděluje prostřednictvím jednoduchého příběhu, jak si díky našemu výhodnému úvěru Nízká Hyposplátka může každý dopřát kvalitní bydlení. Zvýhodnění v podobě garantované úrokové sazby 3,5 %, je ve spotu představeno jako mimořádně výhodná časově omezená nabídka do konce srpna letošního roku. Má tak oslovit a přilákat klienty, ale i neklienty. Časové omezení jsme použili jako argument, který zaujme a bude motivovat veřejnost k aktivitě,“ sdělil Tomáš Vášáry, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny. Nízká Hyposplátka bude i nadále po skončení kampaně v portfoliu RSTS.
Děj spotu se odehrává na zahradě a s nadsázkou se vysmívá typické české závisti. Soused nesnese nový stylový dům svých sousedů postavený díky produktům Raiffeisen stavební spořitelny. Na závěr spotu se objeví panáček Specialista, jako identifikace RSTS.
Autorem nového spotu je reklamní agentura Kaspen. Kampaň běží do konce května v TV Nova, a to v rámci reklamních bloků u vybraných pořadů, jako je Snídaně s Novou, seriál Světla pasáže či Kriminálka Las Vegas a další. Na obrazovce se spot objeví celkem 33krát.
Reklamní kampaň RSTS (1,8 MB)