Společnost Tesco Stores ČR představila další část rozsáhlého cenového programu, v jehož rámci ve svých 25 obchodech trvale snížila dalších 3000 cen, tentokrát u značkových výrobků. „Z rozsáhlých průzkumů naší společnosti vyplývá, že pro zákazníky je při nákupu rozhodující právě cena. Protože zákazníci pro nás představují to nejdůležitější, snížili jsme ceny dalších 3000 značkových výrobků, abychom vyslyšeli jejich přání a potřeby,“ uvádí Ivana Šedivá, ředitelka marketingového oddělení společnosti. Podle jejího vyjádření se má jednat o trvalé snížení cen, nikoliv o časově limitovanou akci.
Mezi výrobky, které byly do cenového programu zahrnuty, patří často nakupované značkové výrobky, např. Nestlé, Maggi, Mattoni či Nescafé. Novinkou, která bude v rámci cenového programu představena, je způsob označování výrobků zahrnutých do cenového programu. U vybraných výrobků hodlá Tesco uvádět konkurenční ceny. Na cenovkách tak má být uvedena cena stejného zboží v prodejnách jiných řetězců.
Je otázkou, zda poslední uvedený krok nebude zpochybněn jinými obchodníky, také vzhledem k pružnosti, s nimiž jsou dnes i hypermarkety schopny měnit cenu zboží podle konkurence. Uvedený cenový program Tesca však nepochybně přinese další zostření konkurenčního boje mezi prodejci působícími na našem trhu.
Zdroj: Tesco ČR