mBank dnes spustila dlouho avízované vylepšené internetové bankovnictví a také nový web. První zkušenosti s novým internetbankingem nejsou však podle ohlasů klientů na facebookovém profilu banky nijak pozitivní, pochvalnou zprávu od spuštění prakticky nenajdete. Proč? Nové internetové bankovnictví prostě nefunguje, jak by mělo.
Banka sice ohlašovala, že se nové bankovnictví zpřístupní po vlnách, uživatelé s předběžným přístupem ale mají problém se přihlásit.
Nic zatím neobjevíte
Banka klientům mailem rozesílá upozornění:
Vážený zákazníku, jak jsme Vás informovali již před týdnem, spouštíme pro Vás od zítra průlomové internetové bankovnictví, které Vám nabízí nové funkce a vylepšení. S těmi se můžete již nyní seznamovat na www.novambank.cz.
Z tohoto důvodu nebudete mít dnes od 22:00 do 24:00 přístup do svého internetového bankovnictví (včetně mobilní aplikace). Platby kartou budou fungovat bez omezení. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.
Od zítra do konce dubna budete mít možnost používat stávající i nové internetové bankovnictví zároveň. Na přihlašovací stránce si budete moci zvolit, do kterého se budete chtít přihlásit. K novému internetovému bankovnictví se můžete přihlásit standardně pomocí svého stávajícího identifikačního čísla a hesla.Věříme, že se Vám nové funkce budou líbit. Objevujte již od zítra novou mBank!
Bohužel ani po výzvě „Objevujte novou mBank“, zatím nic objevovat nemůžete.
„mBank je v kontaktu se zákazníky, kteří včera obdrželi e-mail s informací, že jim bude zpřístupněno nové internetové bankovnictví a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Příčinu vzniklých obtíží jsme již identifikovali a v současné době jsou již vyřešeny. O možnosti vstupu do nového internetového bankovnictví budeme zákazníky informovat. Všichni zákazníci mBank mohou stále bez omezení využívat přístupu do původního internetového bankovnictví,“ říká k nepříjemné situaci tisková mluvčí banky Ivana Vejvodová.
Design se některým nelíbí
Také design je podle některých ohlasů nepřehledný a chaotický. Vše je ale o zvyku. Větší problém může být náročnost samotných stránek. Jeden z nespokojených klientů si stěžuje na dobu načítání nové webové prezentace. „Nové stránky se Vám pekelně nepovedli. Cenil jsem si rychlosti těch původních. Ne každý má blesku rychlý internet, aby mohl pro každou stránku stahovat kdoví jak úžasné obrázky na pozadí. Nemáte někde po ruce odlehčenou verzi? Pro mě jste to pěkně pohřbili.“