FinExpert.e15.cz

Profil banky: HVB Bank


XXXSize  |  11. 10. 2006 09:22

Tedy ta čísla o počtu vydaných karet a vedených účtech jsou fakt ohromující. Na to že tu svou uvěrovou Visa kartu (dříve pojmenovanou Maxim, dneska asi jinak) nabízí už mnoho let na všech možných místech nejsou výsledky nic moc. Jsou tam započítané i co-brandové karty?

 | 
Petr  |  13. 10. 2006 08:35

Upravte si informaci o bankomatech HVB. HVB má vlastní bankomaty, ale jen na pobočkách.

 | 
Martin  |  13. 10. 2006 10:31

Mám osobní zkušenosti s HVB bankou a můžu je shrnout do věty: HVB banku už nikdy více. Ještě jsem se nesetkal s tak neschopným a neochotným personálem včetně vedoucích jednotlivých oddělení, se kterými jsem měl tu čest komunikovat. Banka v době, kdy jsem byl jejím klientem, trpěla spojením Bank Austria a Creditanstalt, neboť různé služby byly poskytovány původními subjekty, které si mezi sebou převáděly peníze v řádu dní. Úhradu dlužné částky kreditní karty bylo nutné provádět několik dnů před splatností, protože původní Creditanstalt nebyl schopen poukázat peníze na účet původní Bank Austria během jednoho dne a středisko kreditních karet si účtovalo penále za zpoždění platby!!!

Z pohledu těchto zkušeností je následující věta: "Banka klade důraz na osobní vztah z klientem a je tak jednou z mála bank, kde každý její klient má svého „skutečného“ osobního bankéře a ne jen kvalifikovaného pracovníka přepážky s totožným názvem funkce." spíš prázdným slibem. Ztotožnist se naopak mohu s větou: "Rovněž její internetové bankovnictví se řadí mezi velmi dobře zabezpečené (fyzický elektronický klíč), přestože funkcemi příliš zrovna neoplývá.", neboť zkušenosti i internetovým bankovnictvím poskytovaným z rakouska byly opravdu tristní. Často nefungovalo vůbec, hot-line v ČR jen do 20 hod v pracovní dny, pak už zákazníci banku nezajímají. Opakovaně se mi stalo, že pracovníci hot-line nebyli informováni o nedostupnosti systému. O funkcích internetového bankovnictví HVB banky není potřeba se zmiňovat - systém prakticky žádné nemá.

 | 
Ada  |  13. 10. 2006 10:40

Ja jsem klientem od 05.2005 a zkusenosti mam prave uplne opacne, osobni a mily pristup, vlastni banker na telefonu a na emailu, internetove bankovnictvi je stejne jako u E-Banky coz beru jako leadera trhu. Stalo se mi, ze jsem nemel dostatecnou castku na ucte na uhrazeni kreditky a tak mi volal banker, ze by do tydne ty penize meli byt na uctu, zadne penale nic takoveho proste osobni dohoda a zadna buzerace jakou jsem zazil v GE a CS.

 | 
Ivo  |  01. 11. 2006 13:54

 | 
Dušan  |  05. 11. 2006 01:48

Jsem klientem HVB už řadu let (dříve ještě Bank Austria) a můžu zodpovědně říci,že i když si nechává za své služby zaplatit možná o trochu víc než konkurence,nemůžu odejít-služby jsou super!

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená