Komerční banka nabízí svým klientům služby telefonního a internetového bankovnictví v angličtině.
Telefonní bankovnictví - Expresní linka KB – je přístupné klientům v anglickém jazyce od pondělí do pátku, a to vždy od 8.00 do 22.00 hod. Na telefonním čísle 485 264 444 v rámci ČR, +420 48 5264 444 ze zahraničí mohou klienti využít následující služby:
dotaz na zůstatek, informace o historii transakcí,
zadání jednorázového příkazu k úhradě,
zadání SMS zpráv o zůstatku na účtu a o historii pěti posledních transakcí ní SMS v AJ (pouze pro klienty s mobilními telefony sítí T - Mobil, Oskar, Eurotel),
On line přehled plateb a výběrů prostřednictvím platební karty
zadání platebního příkazu do zahraničí s výjimkou Slovenské republiky.
Internetové bankovnictví – mojebanka – umožňuje spravovat finance prostřednictvím internetu, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Mojebanka nabízí služby:
Online příkaz k úhradě v Kč i cizí měně.
Online příkaz k platbě do zahraničí.
Online příkaz k inkasu.
Přehled všech účtů zařazených do obsluhy přes službu mojebanka.
Zobrazení použitelného (aktuálního) zůstatku.
Zobrazení zaúčtovaných plateb - do historie jednoho až tří měsíců.
Přehled denní činnosti v rámci služby mojebanka.
On line přehled plateb a výběrů prostřednictvím platební karty.
(Zdroj: tisková zpráva KB)