FinExpert.e15.cz

Přímé bankovnictví České spořitelny má milion klientů

Služba přímého bankovnictví Servis 24 České spořitelny má po čtyřech letech existence svého miliontého klienta. Za uplynulý rok počet uživatelů služby Servis 24 vzrostl o 20 % (o 165 000). Jen  v roce 2005 si tuto službu aktivovalo u České spořitelny denně 703 klientů. Přesně před čtyřmi roky 2. února 2002 oslavilo přímé bankovnictví České spořitelny příchod 100 000. klienta. Miliontý klient si službu Servis 24 sjednal 23. ledna 2006. Přímé bankovnictví tak využívá více než třetina majitelů sporožirových účtů.

Hlavně zadávání plateb 

Nejčastější funkcí, kterou klienti služby Servis 24 využívají, je zadávaní plateb – především prostřednictvím internetového bankovnictví. Majitelé sporožirových účtů však nevyužívají pouze možnosti obsluhovat svůj běžný účet  přes elektronické bankovnictví, ale také nakupují produkty dceřiných společností. Zvyšuje se zájem prostřednictvím služby Servis 24 investovat do podílových fondů, sjednávat si úvěrové produkty nebo sledovat stav úvěru či penzijního připojištění.

Služby se rozšíří

Spořitelna do budoucna plánujee další rozšíření služeb. Přes Servis 24 například bude možné zjistit stav účtu kreditních karet nebo realizovat platby e-commerce.

Trocha statistiky

V roce 2005 klienti České spořitelny realizovali 30 milionů transakcí prostřednictvím přímého bankovnictví ČS, v porovnání s předešlým rokem šlo o 58% meziroční nárůst. Z toho bylo zadáno 13 milionů jednorázových příkazů, tedy o 63 % více než v roce 2004. Klienti si oblíbili i možnost zasílání SMS o stavu účtu.

Servis 24 Za rok 2001 Za rok 2002 Za rok 2003 Za rok 2004 Za rok 2005
Počet transakcí Servis 24 – Telebanking N/A N/A 1 987 819 2 293 907 2 609 432
Počet transakcí Servis 24 – Internetbanking N/A N/A 3 504 175 6 789 191 11 895 864
Počet transakcí GSM Banking N/A N/A 842 352 1 223 993 1 250 267
Počet transakcí celkem N/A N/A 6 334 346 10 307 091 15 755 563
Počet klientů služby Servisu 24 celkem 83270 377154 681752 828 826 993 892

V uplynulém roce si tak například nechali poslat 41 milionů SMS se zůstatkem účtu, v roce 2004 to bylo 30 milionů (tzn. meziroční nárůst 37 %). Servis 24 uvedla Česká spořitelna na trh v září 2001. Služba nahradila nejstarší přímé bankovnictví v České republice, službu Sporotel, která byla v nabídce České spořitelny od roku 1996. Umožňovala obsluhovat účet po telefonu k zajištění nejjednodušších transakcí.

Klepněte pro větší obrázek

 

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  11

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více