FinExpert.e15.cz

Přežije, kdo víc dokáže

O úspěšnosti finančních institucí v budoucnosti rozhodnou nové technologie.

Pokud si v nových tržních podmínkách chtějí poskytovatelé finančních služeb udržet stávající klienty a získat klienty nové, musejí podle výsledků studie 2003 World Wealth Report především zjednodušit vztah mezi jednotlivými osobními finančními poradci a jejich klienty – především za pomoci zlepšené technické podpory. Studie předpovídá, že poskytovatelé finančních služeb, kteří tak neučiní, budou mít problémy s přežitím na dynamicky se měnícím trhu.

Nabídnout víc
Použití moderních technologií je klíčem k přístupu, který si zákazníci přejí, a přitom umožňuje finančním poradcům nabízet do značné míry personalizované služby.
Poskytovatelé finančních služeb musejí být schopni vybudovat komplexní portfolio služeb, které představuje víc, než je pouhý výběr cenných papírů a tržní načasování, aby mohli připravit komplexní finanční plány včetně prvků, jako je stanovení finančního cíle, řízení rizik, rozdělování aktiv a průběžné vyrovnávání rizika portfolia.

Každému podle jeho charakteristik
Aby mohli poskytovatelé finančních služeb přizpůsobit své služby na míru podle požadavků každého jednotlivého klienta, musejí podrobně znát jejich charakteristiky. Vybudování dobrého přístupu ke klientům závisí především na efektivním využívání několika klíčových technologií, na implementaci flexibilních procesů, na efektivitě práce a na využití technologií příští generace při práci poradce.
Nové programy budou podporovat komplexní vztahy s klienty od akvizice přes rozvoj až po udržení. Poradcům budou poskytovat stěžejní platformu funkcí – od komplexní správy vztahu s klientem přes novinky na trzích a průzkumy až po proaktivní varování a širokou škálu produktů a služeb – tak, aby mohly podporovat všechny aspekty komplexní správy aktiv. Programy příští generace pro finanční poradce budou budovat ucelený pohled na klienta, který spojí dříve samostatné aplikace a tím zlepší službu zákazníkům i produktivitu poradců.“

Internet na prvním místě
Donie Lochan, viceprezident poradenství společnosti Cap Gemini Ernst & Young pro cenné papíry, doplňuje: „Poskytovatelé budou muset vylepšit svoji stávající internetovou nabídku tak, aby vybudovali komplexnější přístup ke kompletním službám. Internetové řešení přístupu ke kompletním službám dává klientům samoobslužný přístup k základním údajům o účtu a poradcům přitom poskytuje další příležitosti kontaktu s klienty cestou rozsáhlejších funkcí plánování, sdílení transakcí a informací i dalších poradenských činností poskytovaných formou spolupráce. Správné on-line řešení může zvýšit ziskovost tak, že sníží náklady, zlepší produktivitu poradců a zvýší spokojenost klientů.“

Zdroj: TZ Cap Gemini Ernst & Young

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená