FinExpert.e15.cz

Práva zákazníka v internetových obchodech (knihovnička 9/05)


Ronnie  |  31. 08. 2005 02:12

Pokud by firmy dodržovaly striktně zákon tak většina malých firem zkrachuje, stačí když jim 10 zákazníků odmítne převzít nějaký typ notebooků a pak mají reálnou ztrátu třeba 50-100 tisíc, protože malá firma aby prodala daný typ notebooku musí snížit cenu pod nákup. Komu to vše prospívá? Samozřejmě hypermarketům, které ale díky síle kapitálu na zákazníky úplně kašlou.

 | 
Michal  |  31. 08. 2005 07:59

Řekl bych, že to je ryze jejich problém. Mě jako zákazníka to nezajímá.

 | 
makro  |  31. 08. 2005 08:36

Zkrachuje i tak, kdyz prodavaji pod nakupni cenou, jak pisete

Ale jako zakaznika me to nezajima...

 | 
neregistrovaný  |  31. 08. 2005 09:07

Ono vás tobude zajínmat, až budete všichni dělat podavače do regálů.

 | 
X_X_X  |  31. 08. 2005 13:45

Takove kecy miluju ... Mince ma vzdy 2 strany .... porad nic ?

Opravdu hlasky me jako zakaznika to nezajima .. opravdu uzasne.. az to ze plyn ted dela co bude delat ( a to je jenom zacatek elektrina benzin vse krome jednoho (ceho asi )) a po novem roce znova .. reknu ze jako zakaznika Vas to nema co zajimat.. v jinych zemich EU je to jeste horsi..

Pockam jestli to nekomu dojde

Kdo nema v hlave ..... vi kam to miri ....

 | 
inc  |  31. 08. 2005 09:33

Pred nedávnom som si cez net kupoval mobil, pri registrácii som bol "nutený" potvrdiť, že súhlasím s tým, že moje osobné informácie môžu byť poskytnuté tretím osobám. Majú obchody na také formulácie právo? Alebo majú právo na všetko, hlavne, že im to zákazník podpíše? :)

 | 
J  |  31. 08. 2005 10:35

Kdy s tim souhlasis, je to tvuj problem. Muzes jit nakoupit jinam.

 | 
nib  |  31. 08. 2005 21:36

"problém nebyl s podáváním základních informací o zboží" většinou mám opačný dojem, popis zboží dvěma slovy + ilustrativní obrázek něčeho jiného není vyjímkou, dost často jsou výrobky popsány odstavcem zkopírovaného univerzálního textu a podstatné údaje chybí, nebo jsou chybné (většinou od jiné výrobku). Identifikovat kolikrát výrobek je dost problém, o různá dvojí značení a neexistrují typy výrobků není nouze stejně jako zjistit co všechno je obsahem balení na to aby byl detektiv. Dotazy na detaily (pominu-li banality) povětšinou končí různými variacemi ne téma: Nevíme protože nemáme na skladě, výrobce informaci neposkytuje, nemámo možnost zjistit, nemůžeme ověřit; asi, možná, mělo by,…

ad. vracení: Pokud dostanu co očekávám proč bych to vracel? - tohle se ale týká i kamených obchodů, ve všech těch marketingových žvástech zaniká skutečná užitná hodnota a co to vlastně koupil za krám zjistí zákazník až/už po chvíli používání.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená