FinExpert.e15.cz

Pozor na dluhy mobilním operátorům


Márty  |  20. 06. 2014 01:20

Taky jsem kdysi měl paušál a nezaplaceno cca 700,-.Vyhrožovali exekučkou, tak jsem to zaplatil, hned přešel na "dobíjení" a ted provolám max 200,- za měsíc a když nemám, neprovolám! Žádný paušál, jeďině předplacené!! PS:Když volají, ať si dám paušál že "je to výhodnější" , tak se smíchy vždy rozbrečím...

 | 
 |  21. 06. 2014 08:05

no jistě mě se taky ptala operátorka kolik provolám řikám 300kč za půl roku a už nic nenabízela, sms zdarma z netu a hotovo, nikam volat nemusím a když mě někdo shání tak asi zavolá.

 | 
Nargon  |  20. 06. 2014 08:49

Mám tarif O2 zero. Měsíčně nic neplatím, používám to primárně na internetové bankovnictví, kam mi jen chodí smsky s kódem pro potvrzení plateb.Na účtu mám přeplatek asi 100Kč. Na vše ostatní používám služební telefon, který můžu používat i na soukromé věci. Teda občas si ze svého telefonu pošlu smsku nebo zavolám, ale to jen v případě že si služební telefon zapomenu v práci.

 | 
Wolf9  |  20. 06. 2014 12:44

Jo, to jsem měl taky. Ale teď mi oznámili, že tarif O2 Zero se ruší a že mě převádí na jiný, ať chci nebo nechci. Taky vás to nejspíš čeká.

 | 
Nargon  |  20. 06. 2014 13:45

No zatím nic nepřišlo.

 | 
Kubi  |  22. 06. 2014 00:21

přijde :D věř mi, O2

 | 
xyz  |  20. 06. 2014 09:04

"Nastavte si trvalý příkaz" zní jako dobrá rada. Akorát že u Vodafone se mi také stalo, že si těch pár korun prostě zapomněli vzít (snad nějaká aktualizace v systému), a protože jsem očekával bezstarostnost inkasní platby a nehlídal to denně, byl ze mě také dlužník.

 | 
BobTheBuilder  |  20. 06. 2014 09:37

T-mobile dřív posílal SMS, dokonce volal, jednou se mi to stalo, když jsem udělal chybu ve variabilním symbolu - ale dnes na to kašle. Mám souhlas s inkasem. Zúčtovací období je kalendářní měsíc, ale inkaso zkoušejí hned 9. v měsíci. Jednou nebylo na účtu dost peněz a T-mobile to už podruhé nezkusil, SMS neposlal, nic. Banka taky nic. Jen náhodou jsem za měsíc zjistil, že mám v muj-tmobile červené upozornění na nezaplacené vyúčtování. Takže: 1) změnil jsem banku (sbohem Česká spořitelno - neupozorníš na neprovedené inkaso a dokonce to ani nedáš do výpisu) 2) hlídám si to (stejně je potřeba hlídat i jiné platby, tak je to skoro jedno)

 | 
Spacer  |  21. 06. 2014 12:24

Nechápem, že si zriaďujete inkasá. To vážne máte mesačne toľko účtov, že vám nestačí sa raz za mesiac prihlásiť do internet bankingu a tam odklikať tých pár platieb? Veď sa tam dajú aj ukladať preddefinované platby, tak potom stačí naozaj iba klikať a poprípade akurát zmeniť výšku platby. U mňa je to 10.minútová záležitosť na začiatku mesiaca.

 | 
GymmiCZ  |  20. 06. 2014 13:39

Já bych nejradši způsob postpaid zrušil. A zavedl pouze prepaid. Sice je fajný, že u postpaid si zákazníka uvážete smlouvou na 2 roky, ale já si myslím, že předplatitelům by se mělo více věřit. Když si například předplatíte časopis nebo noviny máte to o něco levnější a vydavatel jistotu věrného zákazníka. Takže zkusit třeba dát tarif za 399,- Kč s podmínkou předplacení na 3 měsíce, takže při pořízení 1197,- Kč, z toho dát měsíc zdarma a až po 60 dnech žádat 399,- Kč a pak po 30 dnech pravidelně 6 měsíců a pak informovat zákazníka zda chce tarif nadále využívat nebo ne a 798,- Kč mu vrátit. Operátor by měl jistotu a zákazník taky, že víc jak 399,- Kč nebude platit. Mnoho z nás nepotřebuje neomezené volání, skupina 5 - 8 čísel měla zůstat aspoň tady by operátor mohl dát 3000 minut, 200 SMS a 400 MB za 277,- Kč ostatní: 2,- Kč/min. (60+1), 1,25 Kč/SMS, 4,95 Kč/MMS.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená