Nově tak spouští speciální internetové stránky pro SME klientelu, nabízející uživatelům více odborných informací, logičtější strukturu a srozumitelný proklientský jazyk. Jejich provoz začíná 8. ledna na adrese www.postovnisporitelna.cz.
„Na novém webu je nejlepší, že vznikl na základě potřeb našich zákazníků. Nový vzhled byl přizpůsoben očekávání SME klientů, což souvisí i s jednoduchým a srozumitelným jazykem. Web jako takový by měl sloužit především jako nástroj komunikační, prodejní a především informačně-poradenský,“ komentuje novinku manažer segmentu SME Poštovní spořitelny Tomáš Basista.
Nový web je určen pro drobné podnikatele, živnostníky, firmy, neziskové organizace a bytová družstva.Stránky jsou navrženy tak, aby klientům nabídly nejen výběr vhodného produktu, ale také řešení jejich aktuálních problémů. Kromě detailní nabídky produktů s kompletními informacemi zde podnikatelé najdou například odborné články na téma úvěrů a dotací z EU, či návod, jak vytvořit podnikatelský plán.
„Uživatelé dále jistě ocení poradensko – informační část, kde vznikly nové sekce 'Rady pro podnikatele' a'Kalendář akcí', který sleduje nedůležitější akce, veletrhy a dotační výzvy, a to včetně doplňujících informací,“ doplňuje Basista.
Mezi hlavní výhody nového webu patří jeho přehlednost a jednoduchost. Stránky jsou uživatelsky přívětivé a návštěvníci si mohou vybrat z mnoha tématicky rozlišených sekcí. Cílem PS je vybudování bližšího vztahu se zákazníky a upevnění pozice proklientsky orientované banky.