Obliba nového internetového obchodu www.ctyrlistek.eu roste. Již po dvou měsících provozu dosahuje návštěvnost jeho stránek 1500 unikátních uživatelů denně. Ve srovnání konce února s předešlým měsícem jde o více než dvojnásobný nárůst.
V obchodě nakupují díky zajímavým slevám hlavně klienti Poštovní spořitelny. „Více než 40 procent zákazníků používá k platbě za zboží Platební tlačítko PS, které jim umožní pohodlný převod peněz přímo z prostředí jejich elektronického bankovnictví,“ doplňuje Miroslav Seidl, marketingový ředitel Poštovní spořitelny.
Obchod je výsledkem dlouhodobé spolupráce PS s družstvem invalidů Ergotep. Chráněná dílna dodává Poštovní spořitelně celou řadu služeb, mimo jiné zajišťuje výrobu a distribuci části marketingových materiálů či zpracování dokladů pro back-office ve speciálním administrativním centru. Díky dlouhodobé spolupráci se povedlo rozšířit celkový počet pracovních míst na stávajících 130 zaměstnanců.
Obchodní vztah s Ergotepem podtrhuje základní princip společenské odpovědnosti Poštovní spořitelny. „Jsme si vzájemně prospěšní. Nemáme zájem rozdávat milodary nebo se uchýlit jen ke sponzoringu. Chceme dělat oboustranně výhodnou, dlouhodobou obchodní spolupráci. Prostě byznys,“ vysvětluje Seidl.
Klíčovou výhodou spolupráce s Ergotepem jsou z pohledu PS levnější služby a výrazné snížení nákladů. „My naopak zajišťujeme zaměstnání pro zdravotně postižené, kteří jsou na pracovním trhu ve značné nevýhodě. Jde tak o zcela mimořádné obchodní spojení,“ upřesňuje Seidl.
Aktivity v oblasti společenské odpovědnosti se v Poštovní spořitelně rozběhly v loňském roce nevídaným tempem. Mezi nové projekty patří dluhové poradenství, připravované s Asociací občanských poraden, nebo nově zřízená Poradna při finanční tísni, na které spolupracuje s ČSOB. Program podpory regionů zase efektivně těží z transparentního rozdělování finanční pomoci tam, kde je nejvíce potřeba.
V projektu na podporu ohrožených dětí předala Poštovní spořitelna za každého klienta, který si v průběhu listopadu založil Červené konto, příspěvek nadaciNaše dítě na pomoc týraným a opuštěným dětem. V průběhu kampaně bylo založeno 1000 nových produktů, za které nadace obdržela půl milionu korun.
Poštovní spořitelna v rámci svých dalších filantropických aktivit spolupracovala na vytvoření internetové bezpečnostní linky Safer Internet Hotline, která slouží k odhalování dětské pornografie, nabídky drog a jiné kriminality na internetu. V zájmu bezpečí dětí na internetu se podílela na tvorbě komiksu Bezpečný internet. Podporuje dobročinné koncerty nebo aktivity Centra Paraple.