FinExpert.e15.cz

POŠTOVNÍ SPOŘITELNA: Ombudsman Poštovní spořitelny komunikuje s klienty i přes web

Jednou z aktivit, kterou se Poštovní spořitelna otevírá klientům, je série online rozhovorů s ochráncem práv klientů PS. Její druhé kolo proběhne již tuto středu, tedy 28. května v době od 13 do 16 hodin, na internetových stránkách Poštovní spořitelny.

„Chceme naše klienty ještě více přiblížit do pozice našich partnerů a chat s nimi je jeden z nejsnazších způsobů, jak lépe porozumět jejich přáním a potřebám,“ vysvětluje ředitel Útvaru rozvoje péče o klienta a ochránce práv klientů PS Martin Kovář impuls, který vedl ke startu tohoto druhu komunikace. Poštovní spořitelna chce prostřednictvím Ombudsmana zavést tradici online rozhovorů každou poslední středu v měsíci.

První ze série rozhovorů proběhl 30. dubna. Mimo jiné v něm padaly dotazy na téma provázanosti Poštovní spořitelny s Útvarem ochránce práv klienta nebo k druhému ročníku soutěže pro studenty „Ideální banka 21. století“. „Nebojíme se žádných otázek. Chceme vystupovat transparentně jako útvar banky, která se ke svým klientům chová férově a vychází jim vstříc,“ doplňuje Kovář.

Aktuální online rozhovor naleznete na adrese http://www.postovnisporitelna.cz/otazky-pro-osobnost/martin-kovar-rozhovor-28-kvetna/. Své otázky mohou zájemci vkládat již nyní.

Poštovní spořitelna se při zavedení funkce ombudsmana pokusila změnit dosavadní přístup finančních institucí vůči klientům, jehož základem dosud byly pouze různé povinnosti klienta k bance. Přístup PS je postavený na partnerství, proklientském přístupu a smyslu pro fair play.

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  7

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více